۰
شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۲۷
درایتی:

انتظار داشتیم احمدی‌نژاد از مردم عذرخواهی کند

مشاور رئیس جمهور سابق کشورمان تاکید کرد: احتمالا منظور احمدی‌نژاد از مشخص نبودن عمر دولت این بوده است که شاید کمتر از یک سال به پایان عمر آن باقی مانده باشد.
حجت الاسلام مصطفی درایتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اظهارات اخیر احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: بیش از هر چیز انتظار داشتیم که وی به جای پنهان کاری و فرافکنی به خاطر مشکلاتی که ناشی از اقدامات هفت ساله دولت بوده هم اکنون برای کشور ایجاد شده است، حداقل از مردم عذرخواهی کند.
وی ادامه داد: اگرچه دولت باید نسبت به رعایت قانون مقید‌ترین قوه باشد اما متاسفانه این دولت از ابتدا قانون شکنی را در دستور کار خود قرار داد هر چند قوانین تصویب شده از سوی مجلس درست یا غلط لازم الاجرا است اما دولت با عدم اجرای قانون در واقع این پیام را می‌دهد که رواج بی‌قانونی در کشور جرم محسوب نمی‌شود.

این فعال سیاسی اطلاح طلب افزود: در واقع این شکل از نگاه دولت به مسائل کشور و فرافکنی‌ها و ادعاهایی که هم اکنون خلاف آن ثابت شده است، به معنای این است که ظاهرا قوه مجریه هنوز بنا دارد تا روند هفت سال گذشته خود را ادامه دهد.

وی با تاکید بر اینکه هم اکنون وقت آن رسیده که احمدی‌نژاد بگوید که بادرآمد ارزی کشور چه کرده است، گفت: سوال این است که اگر دولت نقشی در مشکلات اقتصادی ایجاد شده ندارد امروز چه کسی باید پاسخ گوی این مشکلات باشد.

درایتی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: پس از این همه مدت مردم حداقل حق یک عذرخواهی از سوی رئیس جمهور کشورشان را داشتند که متاسفانه این حق هم از آن‌ها دریغ می‌شود.

وی با بیان اینکه دولت قصد دارد تا با این اقدامات خود برخی مسائل را به حاشیه براند، گفت: مردم ما انقدر درگیر مشکلات امروز شدند که چنین اظهاراتی را از رسانه ملی مشکل خواهند پذیرفت.

درایتی افزود: من معتقدم جریان اصولگرا در آزمون سختی قرار گرفت که البته بهانه‌ای نیز نداشت چرا که دست پر بود و همه قوا آن را همراهی می‌کردند اما امروز مردم به شدت مشکلات را لمس می‌کنند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با تاکید براینکه باید به گونه‌ای پاسخ نابسامانی‌های اخیر کشور داده شود، گفت: هم اکنون زمان بهانه گیری به اتمام رسیده است.

درایتی در پایان با اشاره به صحبت‌های رئیس جمهور در خصوص مشخص نبودن زمان پایان عمر دولت تاکید کرد: من معتقدم این اظهارات نیز خیلی فکر شده بیان نشد اما احتمالا منظور وی این بوده است که شاید از عمر دولت کمتر از یک سال باقی مانده باشد.

کد مطلب: 5968
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *