۱
سه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۳

رکوردزنی قالیباف و واکنش هایش!

رکوردزنی قالیباف و واکنش هایش!
مدیریت شهری آقای قالیباف بار دیگر رکورد ها را در سطح بین المللی جابه جا کرد. در حال حاضر در تهران هر نفس که می کشیم ممد حیات است اما به علت آلودگی هوا دیگر برنمیاید که مفرح ذات باشد از طرف دیگر دانشمندان ثابت کرده اند که در هر «دم» یک شهروند تهرانی 274 نوع آلاینده مختلف وارد ریه هایش می شود و در باز دم فقط دو آلاینده بیرون می آید با این حال جالب است بدانید که هیچ یک از این مسائل باعث شکستن رکورد های جهانی نشده است. آن چیزی که کارشناسان را حیرت زده کرده این مساله است که با این وضعیت آلودگی هوای تهران چطور میزان کشته شدگان در زمین های تهران بیشتر از هوای آن است؟ این مساله به این خاطر است که در هر قدمی که شهروندان در خیابان های تهران برمی دارند چند خطر نهفته وجود دارد و احتمال دارد آن قدم کذایی آخرین قدم زندگی شان باشد. برای مثال امکانش هست که آن نقطه از شهر ریزش کند و شهروند به دست چاه سپرده شود یا اگر از این حادثه جان سالم به در ببرد امکانش هست که آن زمین با تخفیف خوب و منصفانه به یکی از اعضای شورای شهر فروخته شده باشد و صاحب زمین هم به جرم قدم گذاشتن در ملک خصوصی از شما شکایت کند شما به زندان بروید. خلاصه اینکه هیجان در تهران آنقدر بالاست که هر آیینه (لفظ را حال کردید؟) امکان دارد دور از جونتان بمیرید!
به خاطر همین هیجان بالا ما با خودمان فکر کردیم که امکان دارد فقط امکان دارد یک درصد سال آینده شهردار تهران بعد از صد سال تغییر کند به همین خاطر به سراغ برخی از شخصیت های حقیقی و حقوقی رفتیم تا نظرشان را راجع به این تغییر احتمالی جویا شویم. برخی از این واکنش ها در ادامه می آید:
مهدی قناعتی (عضو شورای شهر): کی گفته است که شهردار تغییر کند؟ اگر در دنیا یک شهردار داشته باشیم همین شهردار بور و خوشگل تهران است هر کسی هم که حرف از تغییر شهردار بزند با من و داعش طرف است!
عباس جدیدی: آقا پهلوانی کنید با شهردار و شورای شهر کاری نداشته باشید ؛ تقصیر همون پرستاره است. ضمنا من الان افق زاویه بدنم به صورتی است که انگار این منم که حرف می زنم اما این من نیستم!
مهدی چمران: تغییر؟ شهرداری؟ مگر شهر مشکل دارد؟ دوشواری؟ همه چی یک یکه!
محمد رضا عارف: ....(آقای عارف طبق معمول حرفی نداشتند.) 
پویان فراستی/مردم سالاری
کد مطلب: 63397
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *