۰
سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۳
معاون سازمان تنظيم مقررات ارتباطات خبر داد:

جريمه سه ميليارد توماني مخابرات

سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي حكم جريمه سه ميليارد توماني را به دليل رعايت نكردن مصوبه ۹۷ كميسيون تنظيم مقررات رادیویی و بی‌توجهی به قیمت آماده‌سازی خطوط تلفن کاربران برای اینترنت پرسرعت (ران‍ژه ) به شركت مخابرات ايران ابلاغ كرد.
حسن رضواني - معاون سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي -  با بيان اين مطلب اظهار كرد: در صورتي كه مخابرات جريمه سه ميليارد توماني خود را پرداخت نكند، سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي فرصتي عادلانه را در نظر مي‌گيرد و مخابرات بايد در اين مدت توضيحاتي براي تخلفات خود ارائه دهد.

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در ادامه گفت: شركت مخابرات ايران به دليل عدم ران‍ژه خطوط ADSL و برخي از قانون شكني‌هايي كه اخيرا در مواجه با شركت‌هاي PAP يا ندا انجام داده است، توسط سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي جريمه شده است.

وي تاكيد كرد: در صورتي كه تخلفات يك اپراتور عمده باشد، سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي مجاز است زمان پروانه را كاهش داده و يا حتي آن را لغو كند چراكه پيش از اين مهلت شش ماهه براي رسيدگي به تخلفات داده مي‌شود.

رضواني در پايان بيان كرد: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با در نظر گرفتن شرایط رقابتی میان شرکت‌های فعال در این زمینه تلاش دارد تا مسایل موجود را بررسی و عادلانه‌ترین تصمیم را در اين مورد اتخاذ کند.
کد مطلب: 6366
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *