۰
سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۳۹

ضرب‌الاجل دادگاه آمریکا به توئیتر برای تسلیم اطلاعات معترض جنبش تسخیر

دادگاهی در آمریکا به شرکت توئیتر دستور داد ظرف ۳ روز آینده یا اطلاعات شخصی مربوط به یکی از کاربران جنبش تسخیر وال‌استریت را تحویل دهد یا منتظر جریمه باشد.
به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری بلومبرگ به شرکت توئیتر گفته شده است در صورتی که اطلاعات مربوط به یکی از معترضان وال‌استریت را تحویل ندهد به پرداخت جریمه محکوم خواهد شد.

بر اساس این گزارش، دادگاهی در آمریکا به این شرکت سه روز مهلت داده است تا ثابت کند مغایر قانون رفتار نکرده است.

«متیو سیارینو» قاضی دادگاه عالی نیویورک امروز تا تاریخ ۱۴ سپتامبر به توئیتر مهلت داد اطلاعات مربوط به این کاربر را در اختیار دادگاه قرار دهد، در غیر ان صورت این شرکت باید اظهارنامه سود مربوط به ۶ ماه گذشته خود را تسلیم دادگاه مذکور کند تا در مورد رقم جریمه تصمیم‌گیری شود.

این قاضی در تاریخ ۳۰ ژوئن حکم داده بود توئیتر باید مطالب ارسالی مربوط به یکی از کاربران به نام «ملکم هریس» را از تاریخ ۱۵ سپتامبر تا ۳۰ دسامبر به دادگاه عالی نیویورک تحویل دهد.

«ملکم هریس» در روز ۱ اکتبر سال گذشته هنگام شرکت در یکی از تجمعات اعتراضی وال‌استریت بازداشت شده بود.

رأی امروز این دادگاه در حالی اعلام شد که کمتر از ۶ روز به سالگرد آغاز جنبش تسخیر وال‌استریت باقی مانده است.

جنبش تسخیر وال‌استریت جنبش اعتراضی آمریکا بود که در تاریخ ۱۷ سپتامبر سال گذشته در پارک زاکوتی، در خیابان وال‌استریت در شهر نیویورک شکل گرفت و موضوعاتی نظیر حمایت از آزادی‌های برابری و اجتماعی در جامعه آمریکا، مقابله با فساد و توزیع عادلانه ثروت را شعار خود قرار داد.
کد مطلب: 6411
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *