۰
چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۵۰
حجت‌الاسلام صدیقی:

عوامل پنهان بازار را آشفته می‌کنند

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه دولت به تنهایی نمی‌تواند مشکلات اقتصادی را حل کند، گفت: عوامل پنهان برای بازار برنامه درست کرده و آن را آشفته می‌کنند
 حجت‌الاسلام کاظم صدیقی در مراسم سالگرد شهادت امام جعفر صادق (ع) که در حسینه محبان ثارالله (ع) شیراز برگزار شد، اظهار داشت: اگر مردم در امور کشور حاضر نباشند، دولت دیگر هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهد و جوانان باید خود برای رهایی کشور از مشکلات چاره‌اندیشی کنند.

وی با بیان اینکه جوانان نباید به دنبال دولتی شدن تمام امکانات باشند، افزود: جوانان امروز باید بدون توجه به شایعات، مشکلات کشور را حل کنند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه زیر پرچم سلطه‌گران نمی‌توان مشکلات را حل کرد، ادامه داد: نباید در زندگی به شخص و یا چیزی وابسته بود و کشور ما باید قافله‌سالار تمدن جهانی باشد و هیچ ترسی از غرب و شرق نباید در دل داشت.

صدیقی با انتقاد از وضعیت اقتصادی امروز جامعه اضافه کرد: دولت نمی‌تواند برای رهایی کشور از مشکلات اقتصادی به تنهایی چاره‌اندیشی کند چراکه عوامل پنهان برای بازار برنامه درست کرده و آن را آشفته می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز در زیر پرچم ولایت و سر سفره شهدا هستیم و شهدای هسته‌ای کشور علوم هسته‌ای را در کنار دین قرار داده و شهید شدند.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: با قرار گرفتن علوم هسته‌ای در کنار دین، کشور به سمت الهی شدن قدم‌های بزرگ‌تر برداشت و دشمنان در گذشته علمای کشور را شهید می‌کردند و اکنون دانشمندان میهن ما را به شهادت می‌رسانند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مایوس و دلسرد کردن مردم، در این برهه از زمان کار پسندیده‌ای نیست، گفت: باید مردم همیشه در کنار یکدیگر باشند و ایجاد امید و تلاش کنند و از خود ابتکار عمل به خرج داده تا مشکلات کشور حل شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش مردم را به بهره‌برداری از فرصت‌ها فرا خواند و خاطرنشان کرد: امام صادق (ع) با بهره‌گیری از زمان توانستند بسیاری از اهل آن زمان را به دین اسلام و آیین تشیع دعوت کنند.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: امام ششم شیعیان جهان (ع) در زمان خود با برپایی کرسی آزاداندیشی بسیاری از مردم آن زمان را به پرهیز از رجوع به محاکم دعوت می‌کردند و بسیاری از شبهات را پاسخ‌گو بودند اما اکنون دادگاه‌های کشور مملو از شاکی شده و طلاق در کشور رو به فزونی است.

صدیقی ادامه داد: باید با درس گرفتن از زندگی آن امام همام افرادی که صلاحیت دارند نسبت به رفع اختلاف‌ها، دستگاه قضا را کمک کنند.
کد مطلب: 6432
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *