; ?>; ?> سازمان سنجش درباره نامه سرپرست وقت دانشگاه رامين خوزستان اطلاعيه صادر کرد - مردم سالاری آنلاين
۰
پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۱۵

سازمان سنجش درباره نامه سرپرست وقت دانشگاه رامين خوزستان اطلاعيه صادر کرد

سازمان سنجش آموزش كشور در خصوص نامه سرپرست وقت دانشگاه كشاورزي و منابع طبيعي رامين خوزستان اطلاعيه‌اي را صادر كرد.
 در اطلاعيه سازمان سنجش آمده است: با توجه به مطالب مطرح شده در برخي از رسانه‌هاي گروهي در خصوص نامه شماره ۱۳۳۸/۲۳ مورخ ۷ خرداد ۱۳۹۱ سرپرست دانشگاه كشاورزي و منابع طبيعي رامين خوزستان به اين سازمان، جهت تنوير افكار عمومي و داوطلبان آزمون سراسري به خصوص داوطلبان استان‌هاي لرستان، ايلام و چهارمحال و بختياري مطالب زير به استحضار مي‌رسد.

۱- سرپرست دانشگاه كشاورزي و منابع طبيعي رامين خوزستان طي مراجعه حضوري و مكاتبه رسمي درخواست پذيرش صدرصد بومي داوطلبان شد. در سازمان به نامبرده توضيحات لازم و كافي در خصوص بومي گزيني داده شده و به ايشان اعلام گرديد كه درخواست آن دانشگاه با توجه به سياست‌ها و قوانين شوراي عالي انقلاب فرهنگي و وزارت علوم، تحقيقات و فناوري قابل انجام نيست و مخالفت رسمي سازمان سنجش آموزش كشور در تاريخ ۴ مرداد ۱۳۹۱ به صورت رسمي طي نامه شماره ۱۲۴۷۵/۲ توسط معاون فني و آماري سازمان به سرپرست دانشگاه رامين ابلاغ شد.

۲- براي اطمينان خاطر داوطلبان استان‌هاي فوق الذكر اعلام مي گردد، سازمان سنجش اموزش كشور در پذيرش سال جاري (۱۳۹۱) به هيچ عنوان تغييري در ضوابط پذيرش دانشگاه رامين خوزستان انجام نداده و اين امر با نگاهي به وضعيت آمار پذيرش در سال‌هاي ۱۳۹۰ و ۱۳۹۱ بر اساس استان بومي داوطلب واضح و روشن است. تعداد پذيرش استان چهارمحال و بختياري در دانشگاه رامين در دوره‌هاي روزانه در سال ۱۳۹۰ ، ۸ نفر و در سال ۱۳۹۱، ۱۲ نفر، تعداد پذيرش داوطلبان استان لرستان در اين دانشگاه در سال ۱۳۹۰ ، ۵۹ نفر و در سال ۱۳۹۱ ، ۶۶ نفر و در نهايت تعداد پذيرش داوطلبان ايلام در دانشگاه رامين در سال ۱۳۹۰ ،۳۶ نفر و در سال ۱۳۹۱ ، ۲۵ نفر بوده است.
کد مطلب: 6613
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *