۰
جمعه ۲۴ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۰
رییس کمیسیون عمران مجلس:

زلزله زدگان اواسط مهرماه خانه های خود را تحویل می گیرند

رییس کمیسیون عمران مجلس گفت: زلزله زدگان آذربایجان شرقی اواسط مهرماه و پیش از شروع فصل سرما خانه های خود را تحویل می گیرند.
 ˈعلی اکبر آقاییˈ رو جمعه در گفت و گویی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: مجلس نقش نظارتی بر فعالیت های دولت دارد, به همین دلیل کمیسیون عمران را مسوول پیگیری نوسازی ویرانی های زلزله آذربایجان شرقی کرده است.

وی اظهار کرد : ساخت و سازهای جدید در مناطق زلزله زده با هماهنگی کمیسیون عمران و سازمان مهندسی با رعایت استانداردهای لازم صورت می گیرد.

رییس کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: بر اساس توصیه هیات های اعزامی کمیسیون عمران به مناطق زلزله زده بازسازی خانه ها در مکان های جدید با فاصله از محل گسل های فعال شده صورت می گیرد.

نماینده مردم سلماس از اسکان خانوارهای روستایی در محل های مناسب خبر داد و خاطر نشان کرد: در حال حاضر پی ریزی تعداد زیادی از واحدهای مسکونی انجام شده و این خانه ها تا اواسط مهرماه به مردم زلزله زده شمال غرب کشور تحویل داده خواهد شد.

آقایی خاطر نشان کرد: تمهیداتی اتخاذ شده تا خانه های جدید از مقاومت لازم برخوردار بوده و امنیت و آرامش را برای ساکنان فراهم کنند.

نماینده مردم سلماس در مجلس یادآور شد: کمیسیون عمران مجلس تمام توان خود را بکار گرفته تا زلزله زدگان قبل از فرا رسیدن سرمای زمستان در خانه های امن اسکان یابند.

وی با اشاره به اینکه کمک به زلزله زدگان در راس امور مسوولین نظام قرار گرفته, افزود: زلزله زدگان از همان ساعات نخستین وقوع زلزله تاکنون مورد حمایت قرار گرفته و از این به بعد نیز با تمام توان حمایت خواهند شد.
کد مطلب: 6689
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *