۰
جمعه ۲۴ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۹
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ:

آموزش انتظامی به مدیران باعث کاهش جرائم اداری می شود

در برخی از جرائم در ادارات مانند جعل اسناد و جعل امضا، اگر مدیر نسبت به آنها آگاه باشد می تواند با آنها برخورد کند و افرادی که مسئول هستند می توانند در زمینه کاهش جرم اقدامات موثری انجام دهند.
 رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: در برخی از جرائم در ادارات مانند جعل اسناد و جعل امضا، اگر مدیر نسبت به آنها آگاه باشد می تواند با آنها برخورد کند و افرادی که مسئول هستند می توانند در زمینه کاهش جرم اقدامات موثری انجام دهند.

سرهنگ محمدیان  در ارتباط با آموزش انتظامی کارکنان دولت گفت: اگر مدیران و کارکنان دولت در سطوح مختلف با شیوه های ارتکاب جرم و شیوه های مقابله با جرائم اداری آشنا باشند شاهد مشکلات کمتری خواهیم بود.

وی تاکید کرد: باید شرایط ارتکاب جرم از مجرمان سلب شود و آموزش انتظامی می تواند در این زمینه تاثیرگذار باشد و توان سیستم را در برابر مجرمان اداری بالا ببرد.

وی اظهار داشت: همچنین یک مدیر آگاه می داند که به عنوان یک شهروند چگونه اگر توسط مجرمان مورد تعرض قرار گرفت از خود در برابر آنها دفاع کند.

محمدیان تاکید کرد: برخی از جرائم در ادارات مانند جعل اسناد و جعل امضا و اینگونه جرائم نیز اگر مدیر نسبت به آنها آگاه باشد می تواند با آنها برخورد کند و افرادی که مسئول هستند می توانند در کاهش جرم اقدامات موثری انجام دهند.
کد مطلب: 6709
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *