۰
جمعه ۲۴ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۰۹

شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در تمامی مقاطع تحصیلی اعلام شد

برای دانشجویان جدیدالورود مقاطع کاردانی و کار‌شناسی ناپیوسته فقط برای سال تحصیلی ۹۲-۹۱ با تخفیف ۲۰ درصد شهریه دریافت می شود.
معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی طی بخشنامه‌ای جزئیات نحوه اخذ شهریه در تمام مقاطع و رشته‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی در سال تحصیلی ۹۲-۹۱ را اعلام کرد. 

بر اساس بخشنامه‌ای که از سوی محمد خجسته معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی به رؤسای مناطق، واحد‌ها و مراکز آموزشی دانشگاه در مورد شهریه دانشجویان در سال تحصیلی ۹۲-۹۱، نحوه اخذ شهریه در تمام مقاطع و رشته‌های مختلف براساس مصوبه مورخ ۲ شهریور ۹۱ هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی برای دانشجویان جدیدالورود و دانشجویان ورودی سال‌های قبل) ابلاغ شده است.

در این بخشنامه آمده است؛ شهریه دانشجویان ورودی سال‌های قبل بدون هیچ گونه افزایش دقیقاً براساس بخشنامه شماره ۵۰۴۹/م مورخ ۱۷ شهریور ۹۰ محاسبه شود.

این بخشنامه می‌افزاید: برای دانشجویان جدیدالورود تمام مقاطع تحصیلی بر طبق مصوبه مورخ ۲ شهریور ۹۱ هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی محاسبه شود.

در این بخشنامه تأکید شده است: برای دانشجویان جدیدالورود مقاطع کاردانی و کار‌شناسی ناپیوسته براساس بخشنامه شماره ۳۳۱۲۹/۱۰ مورخ ۱۱ اردیبهشت ۹۱ فقط برای سال تحصیلی ۹۲-۹۱ با تخفیف ۲۰ درصد شهریه دریافت شود.

این بخشنامه خاطرنشان می‌کند: شهریه ثابت و متغیر پذیرفته شدگان با آزمون و بدون آزمون تمام مقاطع و رشته‌های تحصیلی دانشجویان جدیدالورود در دفترچه دستورالعمل ثبت نام درج شده است.

کد مطلب: 6710
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *