۰
جمعه ۲۴ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۰۰

بیانیه ستاد دائمی گرامیداشت پیامبر اعظم (ص) به سبب اهانت به ساحت قدسی پیامبر اعظم

ستاد دائمی گرامیداشت پیامبر اعظم (ص) به سبب اهانت به ساحت قدسی پیامبر اعظم بيانيه صادر كرد
در اين بيانيه آمده است:

« بسم الله الرحمن الرحیم

امروز قلب جهان اسلام آزرده و در عین حال آکنده از خشم است. رسانه‌های وابسته به استکبار و صهیونیزم جهانی با سفارش و هدایت اربابان خود، ساحت مقدس پیامبر اعظم حضرت ختمی مرتبت رسول گرامی اسلام حضرت محمد(ص) را آماج هتک حرمت و اهانت قرار داده و فیلم‌سازان دست پرورده "سیا" و "موساد" اسلام عزیز را نشانه رفته و این مکتب عزت آفرین و بشارت دهنده آزادی انسان‌ها را با شیوه‌هایی بسیار سخیف و خلاف کرامت انسانی به استهزا گرفته‌اند.

امروز نه تنها مسلمانان جهان بلکه تمامی انسان‌های مسوول،‌ روشن‌بین و ارادتمند در سرتاسر دنیا از وضعیتی که قدرت‌های زورگو و سلطه‌گر در لوای شعارهای فریبنده لیبرال دموکراسی و حقوق بشر پدید آورده و به نام مقابله با تروریسم، وحشت ‌می‌آفرینند و خود ابرتروریست‌ها و از بزرگ‌ترین حامیان تروریست هستند، سخت دل آزرده و اندوهگینند.

برای تمامی آزاداندیشان جهان و قلب‌های آگاه در اقصی نقاط گیتی مثل آفتاب روشن است که آن چه قدرت‌های چپاولگر به نام حقوق بشر و دفاع از آزادی انجام می‌دهند، فریبی بیش نیست و عملکرد آن‌ها در حوزه‌های مختلف نشان داده است که خود مهم‌ترین تهدید کننده حقوق انسان‌ها و بزرگ‌ترین عامل تهدید آزادی هستند.

قطعا ملت مسلمان ایران به منظور درهم شکستن توطئه برنامه‌ریزی شده استکبار جهانی علیه اسلام و قرآن که گوشه‌ای از آن، از نگاه شیطانی فیلم‌سازان آمریکایی ظهور پیدا کرده، ابراز برائت از هتاکان به ساحت پیامبر اعظم (ص) و ابراز محبت و ارادت به ساحت نورانی آن پیامبر عظیم الشان را نصب العین خود قرار داده و انزجار و نفرت خود را نسبت به این اقدامات ضد دین و ضد حقوق بشر به نمایش خواهند گذاشت.

ستاد دائمی گرامیداشت پیامبر اعظم (ص) وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز همراه با ملت آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی با محکوم کردن اقدام نابخردانه هنرمند نمایان اجیر شده استکبار، از تمامی همکاران رسانه يی، خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری و مطبوعات که همواره در برهه‌های حساس و سرنوشت‌ساز میدان دار بوده‌اند، درخواست می‌کند که با بهره‌گیری از قلم، اندیشه و خلاقیت‌های جامعه رسانه‌يی بر فریاد اعتراض ملت ایران علیه دشمنان اسلام و قرآن بیفزایند.

ستاد دائمی گرامیداشت پیامبر اعظم (ص)

معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی»
کد مطلب: 6817
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *