۱
چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۰

تحقیق و تفحص از عملکرد شهرداری باز هم کلید خورد

کواکبیان: با تحقیق و تفحص ثابت می‌شود شهردار تهران جزو کدام گروه درصدی است
نماینده مردم تهران در مجلس از کلید خوردن مجدد تحقیق و تفحص از عملکرد محمدباقر قالیباف شهردار تهران برای بار دوم خبر داد و دلایل آن را تشریح کرد.
تحقیق و تفحص از عملکرد شهرداری باز هم کلید خورد
نماینده مردم تهران در مجلس از کلید خوردن مجدد تحقیق و تفحص از عملکرد محمدباقر قالیباف شهردار تهران برای بار دوم خبر داد و دلایل آن را تشریح کرد.
به گزارش پایگاه خبری فریادگر، مصطفی کواکبیان در جمع خبرنگاران پارلمانی گفت: به دلیل نامشخص بودن نحوه واریز پول بوستان مادر و نحوه واگذاری املاک شهرداری تهران و تغییر کاربری‌ها و همچنین نحوه ساخت و ساز نمایشگاه شهر آفتاب و ضعف مدیریتی شهردار تهران در پیشگیری از تخلفات و بی انضباطی های مالی، جمعی از نمایندگان مجلس تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شهرداری تهران را برای بار دوم مطرح کردند.
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین با انتقاد به تقسیم بندی جامعه به 96 و 4 درصد گفت: برخی نامزدها متوجه نیستند که بر سر شاخه نشسته و بن می‌برند و به خاطر یک دستمال، قیصریه را آتش می زنند.
وی ادامه داد: بنده به هیچ عنوان با تقسیم بندی جامعه به 96 درصد و 4 درصد موافق نیستیم، اما ان‌شاء‌الله با به نتیجه رسیدن تحقیق و تفحص از عملکرد شهردار تهران این بار حتما ثابت خواهد شد که آقای قالیباف جزو کدام گروه درصدی اعلام شده است.
کواکبیان از پیگیری اعلام وصول تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شهرداری تهران پس از برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت ماه سخن گفت.
در تقاضای هشت نفر از نمایندگان مجلس برای تحقیق و تفحص از شهرداری که امروز (چهارشنبه) به هیأت رئیسه مجلس ارجاع شده، آمده است:
متأسفانه ناشران کتاب به دلیل ضعف مدیریت شهرداری تهران در ساخت و ساز نمایشگاه شهر آفتاب، خسارت‌های زیادی را متحمل شدند. همچنین تغییر کاربری‌ها و نحوه واگذاری املاک شهرداری تهران همچنان جای سوال و ابهام فراوانی دارد؛ به ویژه عدم واریز صدها میلیارد تومان مبلغ واگذاری بوستان مادر و ده‌ها پروژه با تخلف بی‌انضباطی مالی.
مصطفی کواکبیان، محمدرضا بادامچی، احمد مازنی، علیرضا محجوب، علیرضا هاشم‌زایی و غلامرضا حیدری نمایندگان تهران و محمد وحدتی نماینده بستان ‌آباد و محمد فیضی نماینده اردبیل از متقاضیان این تحقیق و تفحص هستند.
تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در خصوص واگذاری املاک سال گذشته نیز در مجلس مطرح شده بود که در روزهای پایانی سال 95 با تفاوت اندکی به تصویب مجلس نرسید.
کد مطلب: 69763
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *