۰
شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۱۵
ژنرال ارتش اسراییل:

قدرت حزب الله لبنان در آینده به اوج می رسد

یک ژنرال ارتش رژیم صهیونیستی به قدرت حزب الله لبنان و حماس اعتراف کرد و گفت: قدرت این جنبش ظرف چند سال آینده اوج خواهد گرفت.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ˈگابی سیبونیˈ، رییس بخش برنامه ریزی اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی ( امان ) گفت: نیروهای ارتش اسرائیل در جریان تهاجم ۴ سال پیش با عنوان عملیات ˈسرب گداختهˈ به یکی از پر جمعیت ترین مناطق جهان یورش بردند.

وی در این تحقیق تاکید کرده است که در جریان این تهاجم ، مقامات نظامی و امنیتی اسرائیل یقین پیدا کردند که حماس به یک قدرت نظامی سازمان یافته مبدل شده است.

این مرکز مطالعاتی ضمن اشاره به یورش ارتش صهیونیستی به نوار غزه در اواخر سال ۲۰۰۸ و اوایل سال ۲۰۰۹ و به شهادت رساندن و زخمی کردن هزاران سکنه این منطقه افزود: نمی توان این کشتار را یک پیروزی برشمرد.

بر اساس تحقیق جدید مرکز مطالعات امنیت ملی رژیم صهیونیستی که توسط ˈ گای آویعادˈ، یکی از پژوهشگران مرکز مطالعات امنیت ملی اسراییل تهیه شده، قدرت جنبش های مقاومت اسلامی ( حماس) و ˈحزب اللهˈ افزایش یافته است.

این تحقیق خاطرنشان می کند: حماس برای پی ریزی یک قدرت نظامی و تبدیل شاخه نظامی این جنبش به ارتش، تلاش فراوانی به خرج داده است.
کد مطلب: 6988
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *