۱
شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۸
کواکبیان در جمع پرشور مردم همدان:

یکی به ما بگوید کدام رفتگر در ولنجک منزل دارد؟!

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دولت تدبیر و امید در زمینه رفع تحریم های ظالمانه، برقراری امنیت و کاهش ایران هراسی موفق عمل کرده است.
یکی به ما بگوید کدام رفتگر در ولنجک منزل دارد؟!
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دولت تدبیر و امید در زمینه رفع تحریم های ظالمانه، برقراری امنیت و کاهش ایران هراسی موفق عمل کرده است.
مصطفی کواکبیان شامگاه جمعه در گردهمایی حامیان حجت الاسلام حسن روحانی و ائتلاف داوطلبان شورای شهر همدان افزود: ایران بالاترین ضریب امنیت را در بین کشورهای منطقه دارد.
دبیرکل حزب مردم سالاری اضافه کرد: افزایش 2 برابری بودجه دفاعی کشور در کنار دیپلماسی قوی موجب ارتقای قدرت دفاعی ایران شد.
وی با ذکر اینکه برخی می گویند برجام چه کار کرده است یادآوری کرد: از زمان دولت اصلاحات مساله هسته ای مطرح شد ولی در دولت یازدهم غنی سازی هسته ای به رسمیت شناخته شد.
نماینده تهران در مجلس بیان کرد: هفت قطعنامه علیه ایران صادر شده بود که آقای روحانی تحریم های هسته ای را رفع کرد و در مناظره قول داد تحریمهای غیرهسته ای را نیز پیگیری کند، آیا این کم دستاوردی است؟
کواکبیان افزود: با ایران هراسی که در جهان شکل گرفته بود، ایران را یک غول بزرگ و مخوف نشان می دادند ولی هم اینک این نوع نگاه به این کشور رفع شده است.
وی بیان کرد: با تدبیر دولت یازدهم سایه جنگ از سر این کشور رخت بر بست وانرژی هسته ای ایران به رسمیت شناخته شد.
دبیرکل حزب مردم سالاری نادیده گرفتن خدمات صورت گرفته در حوزه اقتصاد از جمله ثبات نرخ ارز وتثبیت قیمت ها و مهار تورم و رشد اقتصادی در 3.5 سال گذشته را بی انصافی دانست.
کواکبیان گفت: نرخ ارز در دولت سازندگی 400 تومان تحویل و با 2 برابر افزایش یعنی نرخ 800 تومان به دولت اصلاحات تحویل داده شد ، در حالیکه دولت اصلاحات با حدود 40 درصد افزایش و با نرخ یک هزار و 100 تومان تحویل دولت احمدی نژاد داد.
وی افزود: نرخ ارز در پایان دولت دهم به چهار هزار تومان رسید ولی در دولت تدبیر و امید این نرخ به کمتر از چهار هزار تومان تقلیل داشته است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آقایان دولت قبل به علت نداشتن بهانه ، افزایش نرخ ارز را به جمشید بسم الله ربط دادند! چنانچه روند گذشته طی می شد باید مردم هم اینک ارز را با نرخ 6 هزار تومان تامین می کردند.
وی بیان کرد: برای زیر سوال بردن خدمات دولت می گویند رشد سرمایه گذاری نشات گرفته از فروش نفت است، در حالیکه فروش نفت هنر می خواهد و در حالی که این آقایان پول نفت را دادند بابک زنجانی برد.
کواکبیان در زمینه موضوع هشت هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگان توضیح داد: در دولت گذشته بنده درخواست تحقیق و تفحص از وزارت آموزش و پرورش را داشتم که اصولگراهای مجلس با این موضوع مخالفت کردند.
وی گفت: امروز متوجه شدیم که آقای قالیباف املاک نجومی را به رفتگرها داده است! یکی به ما بگوید کدام رفتگر در ولنجک منزل دارد ؟
وی تصریح کرد: اگر می خواهید باز سرخط اول برگردیم که هیچ ،ولی اگر می خواهید نفس راحتی بکشید، رشد و توسعه تداوم یابد و روحانی منویات خود را تداوم بخشد به وظیفه خود به خوبی عمل کنید.
کد مطلب: 69884
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *