۰
دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۲۷

بسیج اساتید و کارکنان وزارت علوم در محکومیت هتک حرمت پیامبر اكرم(ص) بیانیه صادر کرد

بسیج اساتید و کارکنان وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر عظيم‌الشان اسلام(ص) بيانيه‌اي صادر كرد.
 متن كامل اين بيانيه به شرح زير است:

«در زمانه‌ای که موج بیداری ملهم از انقلاب اسلامی ایران پس از سال‌ها استیلای استعمار و استعمارگران و سیطره ایدئولوژی‌های شکست‌خورده و به بن‌بست رسیده، فضای جهان اسلام را عطرآگین کرده است و اینک که ابزارهای سرکوب و ستمگری حکام سرسپرده منطقه با ندای رهایی بخش «الله اکبر» در هم پیچیده شده است، شکست خوردگان دست به دامن حیله‌ای دیگر شده که زخم‌هایی را که از اسلام و بیداری اسلامی خورده‌اند، به زعم خویش التیام بخشند.

اقدام موهن و شرم‌آور اخیر در هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر رحمت حضرت محمد(ص) را که بی‌شک دستهای پلید و شومی در سازماندهی آن نقش داشته‌اند، باید در تداوم هجمه‌ای فرهنگی دید که در سالهای اخیر از سوی محافل پیدا و پنهان صهیونیسم و اجیرشدگان آنها و با چراغ سبز دولتهای غربی صورت گرفته است. كسانی که اکنون دستهای خود را از چپاول و غارتگری کوتاه می‌بینند و عرصه علم و سیاست و فرهنگ را پس از سالها استعمار و استثمار ملت های مسلمان به پویایی اندیشه و تمدن اسلامی باخته اند و سودای استیلای دوباره خود را در سر مي پرورانند.

به راستی در باور چه کسی می گنجد که قرآن سوزی، کشیدن کاریکاتورهای توهین آمیز، تهيه فيلم هاي موهن، هجمه های فرهنگی و قتل و کشتاری که مستقیم و غیر مستقیم در اقصي نقاط جهان اسلام به دست غربی ها و در راس آنها آمریکای جنایتکار و صهیونیست هاي غاصب صورت می‌گیرد، اقدامي فردی و بی‌ربط به سیاست های آنهاست.

بی‌شک این‌گونه اقدامات نه نشانه برجستگی آزادی و حقوق بشر، بلکه به درستی نشانه ضعف، دستپاچگی و سستی ای است که در همه ارکان سیاست و فرهنگ لیبرالی غرب اتفاق افتاده است و ناامیدانه و از روی عصبانیت و استیصال به هر عمل ضد اخلاقی و ضدبشری متوسل می شوند. نمونه اخیر در توهین به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) تلاش مذبوحانه استكبار جهاني و صهيونيسم بين الملل در مواجهه با گسترش موج بیداری اسلامی و استقلال خواهی مسلمانان جهان مي باشد.

بسیج اساتید و کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ضمن محکوم کردن این اقدام ضدبشری و موهن محافل صهیونیستی که باعث جریحه دار شدن احساسات بیش از یک میلیارد مسلمان و بسیاری از انسان های آزادی خواه جهان شده است. اعلام می دارد:

ـ ایالات متحده آمریکا مسئول مستقیم این‌گونه اعمال و رفتار ضدانسانی و موهن شهروندان خود بوده و بايد نسبت به محكوميت اين اقدام و همچنين محاكمه عوامل سازنده اين فيلم موهن اقدام نمايد و مانع تكرار و تداوم اين اقدامات سخيف و نابخردانه شود.

ـ غرب و در راس آن امریکا را به پذیرش واقعیت بیداری اسلامی و تن دادن به خواست ملت های مسلمان در تعیین سرنوشت خود فرا می‌خواند و از آنان می‌خواهد بیش از این خشم مقدس مسلمانان را متوجه خود نکنند.

ـ ملت‌های مسلمان آگاه باشند که تنها راه رهایی، عزت، آزادی و عظمت آنان تمسک به راه رهایی بخش و انسان سازی است که پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد مصطفي(ص) برای تمامی بشریت ترسیم کرده است.»
کد مطلب: 7273
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *