۰
دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۵۰

اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی دیدن کردند

جمعی از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، با هدف اتخاذ تمهیدات ویژه برای بازگشایی به موقع مدارس مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی روز دوشنبه از این مناطق دیدن کردند.
اعضای این هیات را ˈعطاءاله سلطانی صبورˈ، نماینده رزن، ˈجواد هرویˈ، نماینده قائنات، ˈقاسم جعفریˈ، نماینده بجنورد، ˈعبدالرضا برزگرنژادˈ، دبیر کمیسیون، ˈابراهیم سلطان نسبˈ، مدیرکل امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ˈبهروز گودرزیˈ، مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش تشکیل می دهند.

اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی پیش از حضور در مناطق زلزله زده با رییس دانشگاه تبریز، رییس سازمان آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، مدیرکل تجهیز، توسعه و نوسازی مدارس و مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان شرقی و نیز معاونان و جمعی از مدیران دانشگاه تبریز در محل تالار علامه جعفری این دانشگاه نشستی تشکیل دادند.

نماینده مردم رزن و عضو اعزامی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، هدف از این بازدید را دیدار با مردم آسیب دیده مناطق زلزله زده، ابراز همدردی با آنان و بررسی دقیق چگونگی رسیدگی به وضعیت مصیب دیدگان اعلام کرد و گفت: اعضای این کمیسیون با توجه به وظایف محوله در آستانه آغاز تحصیلی جدید به منظور آگاهی از وضعیت مراکز آموزش عالی و مدارس مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی به منطقه سفر کرده اند.

ˈعطاءاله سلطانی صبورˈ با بیان اینکه در این سفر با حضور در مناطق مختلف تمهیدات پیش بینی شده برای دانش آموزان و دانشجویان شاغل به تحصیل مورد بررسی قرار خواهد گرفت افزود: وضعیت مدارس و مراکز آموزش عالی مناطق زلزله زده در این بازدید ارزیابی می شود تا بازگشایی و آغاز سال تحصیلی جدید در این منطقه به موقع و مناسب صورت گیرد.

نماینده مردم رزن گفت: در این بازدید گزارشی از اقدام های انجام شده و موانع اجرایی در زمینه مسایل آموزشی منطقه تهیه و پس از جمع بندی در کمیسیون آموزش و تحقیقات از وزرای مربوطه برای رفع مشکلات و ارایه برنامه عملی در کمیسیون دعوت خواهد شد.
کد مطلب: 7275
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *