۰
دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۲۰

ميانگين مصرف روزانه بنزين به مرز ۷۰ ميليون ليتر رسيد

میانگین مصرف بنزین کشور در سومین هفته شهریور و همزمان با افزایش سفرهای برون شهری به ۶۹ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر رسید.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی (شانا) ، این میزان در مقایسه با هفته پیش از آن روزانه یک میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر افزایش نشان می دهد.
در آخرین روزهای تابستان سال ۹۱، میانگین مصرف روزانه بنزین کشور که هفته گذشته ۶۷.۹ میلیون لیتر را ثبت کرده بود، در هفته گذشته همزمان با تعطیلات پایان هفته و نزدیک شدن به روزهای پایانی تعطیلات تابستانی مدارس باز هم افزایش یافت و رقم بی سابقه ۶۹.۷ میلیون لیتر را ثبت کرد.
مجموع مصرف بنزین کشور در هفته منتهی به ۲۴ شهریور امسال به ۴۸۸ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر رسید که نسبت به هفته پیش از آن (۴۷۵ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر) ۱۲ میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر (۲.۷ درصد) افزایش نشان می دهد.
بیشترین مصرف بنزین کشور در این مدت مربوط به روز پنج شنبه (۲۳ شهریور) با ۷۶ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر و کمترین آن مربوط به روز جمعه (۲۴ شهریور) با ۶۱ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر است.
مجموع مصرف بنزین تهران در هفته گذشته ۹۳ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر اعلام شده است که این میزان مصرف حاکی از میانگین روزانه ۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر بنزین در پایتخت است.
مجموع مصرف بنزین سوپر کشور نیز در هفته گذشته با میانگین روزانه سه میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر، به ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر رسید که نسبت به هفته قبل از ان (۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر) تغییری نداشته است.
کد مطلب: 7284
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *