۰
سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۵۱

جریان‌سازی عناصر ضد انقلاب پیش از سفر رییس جمهوری به نیویورک

رییس‌جمهوری اسلامی ایران در حالی قرار است طی چند روز آینده هشتمین سفر خود را به سازمان ملل آغاز کند که طبق روال سال‌های گذشته اما با شدت بیشتری، صهیونیست‌ها و عناصر ضدانقلاب تروریست، تکاپوی خود را برای ایجاد ممانعت و مزاحمت برای هیات ایرانی آغاز کرده و در تلاشند تجربیات شکست خورده خود را بار دیگر تکرار کنند.
به گزارش ایرنا از از پایگاه اطلاع‌رسانی سفر ریاست جمهوری به سازمان ملل، (www.un.president.ir)، رییس‌جمهوری اسلامی ایران قرار است برای هشتمین بار در صحن علنی سازمان ملل حضور یابد تا بار دیگر مواضع روشنگرایانه، شجاعانه و عدالت‌طلبانه ملت ایران را درباره وضعیت جهانی که موج بیداری در آن فراگیر شده است، اعلام کند.

با توجه به این مسایل، این بار نیز همچون گذشته صهیونیست‌ها و عناصر ضدانقلاب تلاش خود را برای ایجاد ممانعت و مزاحمت برای هیات ایرانی آغاز کرده‌ و در تلاشند بار دیگر تجربیات شکست خورده گذشته خود را بیازمایند؛ هرچند تجربه نشان داده که مواضع انسان‌دوستانه و عدالت‌خواهانه رییس جمهوری اسلامی ایران بار دیگر منافع و مصالح ملی کشورمان را در قلب نظام استکباری به بهترین وجه ممکن تأمین خواهد کرد.

در همین رابطه، شبکه فاکس‌نیوز که به لابی صهیونیستی نزدیک بوده و به داشتن مواضع ضد ایرانی مشهور است در راستای فضاسازی منفی در آستانه سفر احمدی‌نژاد به نیویورک در گزارشی چنین آورده که « باز هم شروع شد، محمود احمدی‌نژاد رییس جمهوی ایران قرار است برای حضور در مجمع عمومی سازمان ملل بار دیگر به نیویورک بازگردد، بسیاری ازمردم از اینکه او می‌خواهد به اینجا برگردد ناراحت هستند! و ظاهرا قصد دارد در همان هتلی که سال گذشته اقامت داشت یعنی هتل وارویک مستقر شود؛ به منظور جلوگیری از اقامت وی در آنجا کمیته‌ای تشکیل شده است».

در همین حال ˈران پراسرˈ عضو هیات نمایندگی رژیم صهیونیستی هم که ظاهرا از نتایج اجلاس غیرمتعهدها در تهران و حمایت اعضا از مواضع جمهوری اسلامی، به شدت عصبانی است، ناراحتی خود را در گفت‌وگو با نشریه تایمز ، با دعوت به تحریم سخنرانی آقای احمدی ‌نژاد در مجمع عمومی سازمان ملل آشکار و بهانه این خواسته خود را ابراز مخالفت با برنامه (صلح‌آمیز) هسته‌ای ایران مطرح می‌سازد.

این تکاپوی صهیونیست‌ها و اقدامات حامیان آنها در این خصوص سبب واکنش حجت‌الاسلام میرتاج الدینی معاون رییس جمهوری در امور قانون اساسی شد که در سخنانی از نقشه دشمنان برای ایجاد محدودیت رسانه‌ای در سفر آتی رییس جمهوری به نیویورک خبر می‌دهد و این چنین می‌گوید که «گزارش‌های رسیده حاکی از ایجاد محدودیت رسانه‌ای برای رییس جمهوری در نیویورک و مجمع عمومی سازمان ملل است؛ برخی خبرها حاکی از آن است که دشمنان در تلاشند حتی دیدارهای رییس جمهوری کشورمان با گروه‌های مختلف آمریکایی را نیز محدود کنند.

وی در عین حال تاکید می‌کند که ابتکارات آقای احمدی‌نژاد همانند گذشته آنها را غافلگیر خواهد کرد و دشمنان هرگز در این راه موفق نخواهند شد.

از سوی دیگر روزنامه آمریکایی ˈنیویورک پستˈ از تکاپوی گروهک‌های ضد انقلاب مقیم آمریکا گزارش داده و چنین می‌نویسد که مخالفان دولت ایران از هم اکنون در فعالیتند تا از دست‌یابی هیات جمهوری اسلامی ایران به هتل‌های نیویورک ممانعت کنند، از این رو خواهان تحریم هتلی شدند که قصد دارد به آقای احمدی‌نژاد به هنگام اقامت در این شهر خدمات لوکس ارایه کند.

به نوشته این روزنامه، دفتر ریاست جمهوری هتلی را در خیابان ششم نیویورک برای مدت برگزاری نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نظر گرفته است.

یک عضو گروهک موسوم به اتحاد علیه ایران اتمی! نیز در این‌باره پا را فراتر از این گذاشته و سازمان ملل را در حد یک دستگاه دولتی امریکا قلمداد و اعلام کرده است که نباید دولت آمریکا از پول مالیات‌دهندگان آمریکایی برای حفظ امنیت هیات ایران هزینه کند!؟

با وجود چنین اقداماتی، بزودی هشتمین سفر رییس جمهوری کشورمان به سازمان ملل آغاز خواهد شد و آقای احمدی‌نژاد این بار در حالی که ریاست جنبش عدم تعهد را نیز برعهده دارد، حضور و نقش متفاوتی در این اجلاس خواهد داشت.

اگرچه صهیونیست‌ها و عناصر ضد انقلاب طبق روال این چند سال، فضاسازی‌های منفی خود را برای تحت‌الشعاع قرار دادن این سفر به راه انداخته‌ و قصد دارند با اعمال فشار و خبرسازی از اثرگذاری مواضع بر حق جمهوری اسلامی ایران در این اجلاس بکاهند اما بی‌تردید این‌گونه اقدامات نه تنها کوچکترین تاثیری بر روی دولتمردان ایران در طرح مواضع ظلم‌ستیز و عدالت‌ خواهانه نخواهد داشت بلکه فرصت بیشتری ایجاد خواهد کرد تا ماهیت سلطه‌گرانه مدعیان آزادی و حقوق بشر برملا شود.
کد مطلب: 7462
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *