۰
چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۵۶

پزشکیان: نامه حمایت از مرتضوی مرموز است

امروز عده ای از مجلسی ها شدیدا معتقد بودند که فریب خورده اند و البته عده ای دیگر به مانند مهدی کوچک زاده امضای خود را تایید کردند.
عصر ایران - نامه تشکر تعداد قابل توجهی از نماینده های مجلس مبنی بر تشکر از رییس جمهوری برای انتصاب سعید مرتضوی به عنوان رییس سازمان تامین اجتمالی در حالی سر و صدای زیادی را به پا کرده است که امروز تنی چند از آنهایی که امضایشان پای نامه بود، اقدام به تکذیب کردند و اذعان داشتند که از محتوای نامه بی اطلاع بودند.

مسعود پزشکیان نماینده اصلاح طلب مجلس نهم در این رابطه به خبرنگار عصر ایران گفت: ما که در مجلس هستیم هم واقعا نمی دانیم که چه خبر است و آقایان چه می کنند. امروز عده ای از مجلسی ها شدیدا معتقد بودند که فریب خورده اند و البته عده ای دیگر به مانند مهدی کوچک زاده امضای خود را تایید کردند.

پزشکیان افزود: کوچک زاده از محتوای نامه دفاع کرد. قرار شده است شرح نامه و اسامی تک تک امضا ها اعلام شود تا بعد از آن مشخص شود که چه کسانی با علم بر آنچه که در نامه نوشته شده بود، آن را امضاء کرده اند و چه چهره هایی واقعا فریب خورده اند و نادانسته از انتصاب مرتضوی تقدیر کرده اند.

دیروز سه شنبه رسانه ها از انتشار نامه ای با امضای ۱۶۴ نماینده مجلس خبر دادند که در تایید و حمایت از ابقای سعید مرتضوی در ریاست سازمان تامین اجتماعی نوشته شده بود اما پس از آن شک و تردیدهایی در باره تعداد امضاء ها مطرح شد.

در همین ارتباط یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نامه ۱۶۴ نماینده در راستای تشکر از رئیس جمهور به خاطر ابقای رئیس سازمان تامین اجتماعی بوده گفت: در صورت اثبات اتهام کارمند سازمان تامین اجتماعی مبنی بر اینکه امضای نمایندگان تحت عنوانی جمع آوری شده و تحت عنوان دیگری منعکس شده، مجلس برخورد قانونی خواهد کرد.

عبدالرضا مصری افزود: امروز (چهارشنبه) تعداد زیادی از نمایندگان در صحن نسبت به این نامه اعتراض داشتند.

 
کد مطلب: 7580
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *