کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیروزی ایران در بازی تدارکاتی مقابل پاناما

کی روش حالا بیش از دو تیم، بازیکن آماده دارد

19 آبان 1396 ساعت 0:00

تیم ملی فوتبال ایران پنجشنبه شب در یک بازی تدارکاتی، ۲ بر یک پاناما را شکست داد تا کارلوس کی روش نشان دهد با هر ترکیبی از بازیکنان، تیمش نمایشی امیدوارکننده دارد.


تیم ملی فوتبال ایران پنجشنبه شب در یک بازی تدارکاتی، ۲ بر یک پاناما را شکست داد تا کارلوس کی روش نشان دهد با هر ترکیبی از بازیکنان، تیمش نمایشی امیدوارکننده دارد.
به گزارش مردم سالاری آنلاین، شاگران کارلوس کی روش در همان ۲۰ دقیقه اول با دو گل که اشکان دژاکه از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۱۵ و سامان قدوس بازیکن جدید تیم ملی در دقیقه ۱۸ به ثمر رساندند کار پاناما را یکسره کردند و هر چند در همان نیمه اول هم از روی نقطه پنالتی یک گل دریافت کردند، اما مجموعا نمایش امیدوارکننده ای داشتند. نکته مهم درباره تیم ملی ایران در این مسابقه این بود که کی روش در نیمه دوم بیش از نیمی از بازیکنانش را تعویض کرد که بازیکنان تعویضی هم از لحاظ تجربه و کیفیت بازی تفاوتی با بازیکنانی که در نیمه اول ثابت بازی می کردند نداشتند و تیم کی روش با هر دو ترکیب نمایش امیدوارکننده ای داشت. این درحالی بود که ستاره های دیگری هم روی نیمکت بودند که فرصت بازی پیدا نکردند که شاید قوچان نژاد و امید ابراهیمی از مشهورترین آنها بودند. اکنون ماههاست که تیم ملی فوتبال ایران نه تنها به هیچ بازیکن یا ستاره ای متکی نیست، بلکه هیچ بازیکنی هم خود را بازیکن فیکس تیم ملی نمی داند و در عین حال تیم ملی با هر ترکیبی که به میدان فرستاده می شود موفق عمل می کند و بازی جذاب و قابل قبولی از این تیم می بینیم. در واقع کی روش بیش از دو تیم بازیکن آماده و درجه یک در اختیار دارد و اغلب بازیکنان هم در یک سطح هستند.
کشف جدید کی روش، یعنی سامان قدوس هم که تیم ملی فوتبال ایران را برای بازی به جای تیم ملی سوئد انتخاب کرده در این مسابقه کیفیت بازی قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت و گل زیبایی هم به ثمر رساند.
پاناما که برای نخستین بار به جام جهانی صعود کرده و سرمربی این تیم، پیش از این دو بار با کلمبیا و اکوادور، حضور در جام جهانی را تجربه کرده، حریف تدارکاتی قدرتمندی برای ایران بود و تماشاگران بازی، سرمای ورزشگاه گراتس اتریش را با بازی ایران و پاناما، در اغلب دقایق فراموش می کردند.
تیم ایران در بازی تدارکاتی بعدی خود هفته آینده در هلند به مصاف ونزوئلا می رود که از صعود به جام جهانی باز مانده است. تسلط، پختگی و برنامه دقیق تیم ملی در مقابل حریفان، امیدها را برای درخشش تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی و صعود به مرحله دوم این رقابتها برای نخستین بار افزایش داده است. البته اگر قرعه کشی رقابتهای جام جهانی که دهم آذرماه در مسکو انجام می گیرد هم به سود ما باشد.
ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، روزبه چشمی، مرتضی پورعلی‌گنجی (سید جلال حسینی 68)، وریا غفوری (رامین رضاییان 59)، سعید آقایی، احمد عبدالله‌زاده، سعید عزت‌اللهی (علی کریمی 59)، سامان قدوس (وحید امیری 78)، اشکان دژاگه (علیرضا جهانبخش 68)، مهدی طارمی ( سردار آزمون 59) و کریم انصاری‌فرد.
 
ترکیب پاناما: خوزه کالدرون، لسیله هرالدز، روبرتو چن، کارلوس وارگاس فیدل اسکوبار 46)، اریک دیویس، مانوئل وارگاس، آرماندو کوپر، مارکوس سانچز (میگل کانئو 36)، ژوسیله نونز (اسماعیل دیاز 46)، ریکاردو آویلا (آلفردو استفانس 81) و گابریل تورس.
 


کد مطلب: 76788

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/76788/کی-روش-حالا-بیش-دو-تیم-بازیکن-آماده

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir