۰
سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۴

تمدید مکالمه رایگان در مناطق زلزله‌زده

اپراتورهای همراه اول و ایرانسل طرح مکالمه رایگان درون‌شبکه خود برای مناطق زلزله‌زده را تمدید کردند.
اپراتورهای همراه اول و ایرانسل طرح مکالمه رایگان درون‌شبکه خود برای مناطق زلزله‌زده را تمدید کردند.
به گزارش ايسنا، با وقوع زلزله در مناطق غربی کشور، اپراتورهای ارتباطی با ارائه طرح‌های مکالمه رایگان برای مشترکان خود، به تسهیل ارتباط زلزله‌زدگان اقدام کردند.
همراه اول که برای شهرهای زلزله‌زده مکالمه رایگان اختصاص داده بود، این طرح را در ۱۴ شهر زلزله‌زده استان های کرمانشاه و ایلام (اسلام‌آباد غرب، پاوه، تازه‌آباد، جوانرود، روانسر، سرپل ذهاب، قصر شیرین، کرند، گهواره، گیلان غرب، چوار، زرنه، ایوان و سرابله) تا ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۲۴ آبان ماه تمدید کرد. این اپراتور همچنین با ارسال سیم‌کارت‌های اعتباری رایگان جهت توزیع بین زلزله‌زدگان، سعی در بهبود وضعیت ارتباطی مناطق زلزله‌زده دارد
پس از وقوع زلزله، تیم‌های فنی و امدادی اپراتور اول در این مناطق حاضر شدند و با توجه به نیاز اعلام‌شده، با افزایش دو برابری ظرفیت شبکه، ارسال ۱۰ سایت اضطراری و ۵۰ ژنراتور دیزلی از تهران و سایر استان‌های همجوار، سایت‌هایی را که به‌دلیل قطع برق، در معرض اتمام شارژ باتری بودند را دوباره فعال کردند، بدین‌ترتیب تمامی سایت‌ها، با ژنراتورهای ارسالی، فعالیت خود را از سر گرفتند.
اپراتور ایرانسل نیز برای تسهیل ارتباطات در استان‌های کرمانشاه و ایلام، تمامی تماس‌های درون شبکه‌ای خود را تا پایان روز دوشنبه در تمام مناطق این دو استان رایگان اعلام کرده بود که این طرح را تا پایان امروز سه‌شنبه تمدید کرد.
 
کد مطلب: 77089
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *