۰
سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۵

برندسازی ضرورت‌ تولید است

معاون سازمان توسعه تجارت برندسازی را یکی از ضرورت‌های بخش تولید دانست و گفت: با تکیه‌بر برندسازی می‌توان در بازار رقابت بین‌المللی رشد و پیشرفت قابل‌توجهی به دست آورد.
معاون سازمان توسعه تجارت برندسازی را یکی از ضرورت‌های بخش تولید دانست و گفت: با تکیه‌بر برندسازی می‌توان در بازار رقابت بین‌المللی رشد و پیشرفت قابل‌توجهی به دست آورد.
به گزارش ایسنا، محمدرضا مودودی  در آئین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان قزوین اظهار کرد: در حال حاضر بخش صادرات در استان قزوین به‌صورت جدی در حال انجام است که برای ارتقای آن باید تلاش کرد.
وی افزود: برای پیشبرد بخش صادرات باید به دنبال ارائه راهکارهای عملیاتی و اجرایی باشیم چراکه امروز زمان کلی‌گویی نیست و ما برای غلبه بر مشکلات نیازمند راهکارهای عملیاتی هستیم تا دستورالعمل لازم را برای رفع آن تهیه کنیم.
معاون توسعه صادرات کالا و خدمات توسعه تجارت ایران تأکید کرد: ایران دارای ظرفیت‌ها و استعداد لازم است که از آن غفلت شده است.
این مسئول با تأکید بر اینکه ما امروز در نبرد اقتصادی هستیم، گفت: این نبرد بیش از آنکه جنگ پول‌ها باشد جنگ مغزهاست چراکه با تفکر و برنامه‌ریزی می‌توان در بازار رقابت اقتصادی موفق عمل کرد.
وی بابیان اینکه رقابت‌های شدیدی در عرصه اقتصادی در جهان در حال انجام است ادامه داد: متأسفانه ما از این بازار جهانی عقب هستیم و باید برای رفع این عقب‌ماندگی ظرفیت‌سازی با توجه به تعریف جهانی آن داشته باشیم.
مودودی اضافه کرد: در چهار دهه اخیر بیشتر واحدهای صنعتی کشور در عرصه محلی، استانی و ملی قدم برداشتند این در حالی است که باید نگاه مدیران تولیدی به سمت بازار بین‌المللی باشد تا با وصل به زنجیره اقتصادی جهان بسیاری از مشکلات موجود در کشور حل شود.
وی بیان کرد: نبود تفکر و نگاه به صادرات بین‌المللی یک خطای استراتژیکی است که آسیب‌های زیادی را به همراه خواهد داشت.

مودودی در پایان خاطرنشان کرد: استان قزوین به‌عنوان یکی از استان‌های صنعتی مهم در کشور محسوب می‌شود که تلاش خواهیم کرد یک پایانه صادراتی در آن شکل بگیرد.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم از بیش از ۳۵ صادرکننده برتر استان در سال ۹۶ با اهدای لوح و تندیس تقدیر شد.
کد مطلب: 77108
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *