; ?>; ?> حق تمام سپرده‌گذاران کاسپین پرداخت می‌شود - مردم سالاری آنلاين
۰
پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۲

حق تمام سپرده‌گذاران کاسپین پرداخت می‌شود

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت:تمامی حق و حقوق سپرده گذاران کاسپین پرداخت می‌شود ولی باید سعه‌صدر و تعامل داشته باشند.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت:تمامی حق و حقوق سپرده گذاران کاسپین پرداخت می‌شود ولی باید سعه‌صدر و تعامل داشته باشند.
به گزارش تسنيم، غلام رضا کاتب ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هر هفته هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گزارش بررسی روند مطالبات مردم از موسسات مالی دارد.
وی با بیان اینکه گرفتن حق و حقوق سپرده‌گذاران مطالبه به حق آنان است، عنوان کرد: تعاونی‌های ملحق شده در موسسه کاسپین باید تا سقف 200 میلیون را باید پرداخت کنند که هم‌اکنون موسسه فرشتگان این کار را انجام می‌دهد و به زودی سایر موسسات نیز این کار را اجرایی می‌کنند و بعد از این نیز بالای 200 میلیون پرداخت می‌شود.
کاتب با بیان اینکه پایان آقایی دلار امکان پذیر است، ابراز کرد: این اقدام در سایه توافقات چند جانبه پولی انجام می‌گیرد و با این راه می‌توانیم دوران تحریم‌ها را پشت سر بگذاریم که البته دولت در این زمینه کارش را به خوبی انجام می‌دهد.
رئیس فراکسیون اشتغال و تولید مجلس با اشاره به اجرایی شدن توافقات دو و سه جانبه پولی در نشست اخیر ایران، روسیه و آذربایجان افزود: در صورتی وزارت امور خارجه و بانک مرکزی با همفکری و تعامل بتوانند توافقات دو و سه جانبه پولی با کشورهای همسایه داشته بنشد به طور حتم دلار دیگر جایگاهی نخواهد داشت.
کد مطلب: 77198
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *