۰
شنبه ۱ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۳۸

نخست وزیر مالزی مسلمانان را به خویشتنداری دعوت کرد

نجیب تون رزاقˈ نخست وزیر مالزی با محکوم کردن تولید فیلم موهن و ضد اسلامی ˈبی گناهی مسلمانانˈ از مسلمانان خواست در اعتراض به این فیلم از اعمال خشونت خودداری کنند.
به نقل از روزنامه ˈاستارˈ چاپ کوالالامپور، نخست وزیر مالزی گفت: من از مسلمانان می خواهم آرامش خود را حفظ کنند و برای نشان دادن مخالفت خود با موضوعات اخیر به خشونت متوسل نشوند.

وی افزود: اکنون بیش از هر زمان دیگری نیاز است که ما مسلمانان در کنار هم باشیم و برای احترام بیشتر به جامعه مسلمین تلاش کنیم تا بتوانیم در آرامش زندگی کنیم.

نجیب تون رزاق اضافه کرد به همین خاطر است که ما از همه مذاهب دعوت کرده ایم در تشکیل جنبش جهانی میانه روها به ما بپیوندند.

وی همچنین از مجله فرانسوی به خاطر انتشار تصاویر ضد اسلامی انتقاد کرد و گفت: این اقدام و ساخت فیلم ضد اسلامی باعث تحریک ایمان مسلمانان شده است.

فیلم موهن ˈبی گناهی مسلمانانˈ در روزهای اخیر باعث اعتراضات گسترده ای علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی شده است و در بسیاری از کشورها نیز معترضان با به آتش کشیدن پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی خشم خود را نسبت به ساخت این فیلم نشان داده اند.

مردم مالزی نیز روز گذشته (جمعه) در نقاط مختلف این کشور همگام با سایر مسلمانان جهان ساخت فیلم ضد اسلامی ˈ بی گناهی مسلمانانˈ و انتشار تصویر توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) در مجله فرانسوی را محکوم کردند.
کد مطلب: 7832
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *