۰
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۷

ثبت محل اشتغال و میزان حقوق

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از راه‌اندازی پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان خبر داد .
معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از راه‌اندازی پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان خبر داد .
به گزارش فارس، احمد میدری با اشاره به راه‌اندازی پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان اظهار کرد: در این پایگاه اطلاعات هویتی همه ایرانیان به ثبت رسیده و از این طریق می‌توان متوجه شد که هر فرد در کجا شاغل است و چه میزان حقوق دریافت می‌کند، همچنین در صورتی که در بخش خصوصی مشغول به کار باشد نام کارگاه، نوع فعالیت کارگاه و میزان حقوق پرداختی به فرد اعلام می‌شود.
وی افزود: براساس مطالعات صورت گرفته در دو دانشگاه دولتی تهران مشخص شد، در چه رشته‌های تحصیلی احتمال پیدا کردن شغل بیشتر است، به عنوان مثال احتمال شغل پیدا کردن فارغ التحصیلان رشته ارتباطات بیشتر از رشته حقوق است.
دکتر میدری یادآور شد : اطلاعات به‌دست آمده در مورد میزان کسب شغل در رشته‌های مختلف تحصیلی را در اختیار وزارت علوم قرار دادیم که برای آنان نیز نتیجه این تحقیقات جالب توجه بود.
معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره برنامه بیمه معتادان در کشور نیز گفت: بودجه بیمه معتادان در اختیار سازمان بیمه سلامت است و تاکنون موانعی برای جذب وجود داشت و اطلاع رسانی خوبی در این زمینه صورت نگرفته  و شرایط استفاده از این بیمه بسیار محدود بود برهمین اساس شرایط را به سمتی تغییر دادیم که بتوانیم تامین هزینه کنیم.
کد مطلب: 78559
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *