۰
سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۸

برگزاری همایش اعتدال در 30 استان

دبیر برگزاری همایش بزرگ سراسری جوانان حزب اعتدال و توسعه از برگزاری این همایش در روز پنج شنبه 23 آذرماه 96 به صورت همزمان در 30 استان کشور خبر داد.
دبیر برگزاری همایش بزرگ سراسری جوانان حزب اعتدال و توسعه از برگزاری این همایش در روز پنج شنبه 23 آذرماه 96 به صورت همزمان در 30 استان کشور خبر داد.
به گزارش ایرنا، احمدرضا داداندیش هدف از برگزاری این گردهمایی را هم اندیشی بزرگان و مسئولان حزب اعتدال و توسعه با جوانان در جهت حرکت در مسیر توسعه کشور با بهره گیری از مشی اعتدال عنوان کرد. 
وی افزود: مرور تاریخچه تشکیل و اهداف عالی حزب، عملکرد سازمان جوانان و دانشجویان در حوزه های فرهنگی اجتماعی، آموزشی و سیاسی و تقدیر از نقش آفرینی جوانان در انتخابات از محورهای اصلی این همایش است. 
عضو شورای مرکزی سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه ادامه داد: با توجه به حضور جوانان در عرصه های سیاسی و اجتماعی کشور و لزوم همبستگی ملی و انسجام جوانان این حزب پس از پیروزی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با برگزاری همایش درون حزبی می توان شاهد ابعاد گسترده ای از ظهور و بروز جوانان معتدل در کشور بود. 
داداندیش خاطرنشان کرد: با عنایت به مقارن شدن روز دانشجو با هفته وحدت سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه همزمان با این ایام همایش سراسری جوانان اعتدال و توسعه را در کل کشور در تاریخ ٢٣ آذر ماه به طور هماهنگ برگزار می کند.
به گزارش ایرنا، همایش بزرگ سراسری جوانان حزب اعتدال و توسعه با عنوان مسئولیت پذیری و نقش آفرینی جوانان به صورت همزمان در کل کشور و با استفاده از ویدئو کنفرانس و ارتباط مستقیم ٣٠ استان با مرکزیت تهران برگزار می شود.
کد مطلب: 78620
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *