; ?>; ?> یک تکه کاغذ پاره هم برای جدایی ری از تهران به شورا ارسال نشده است - مردم سالاری آنلاين
۰
شنبه ۱ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۲
رئیس شورای شهر تهران:

یک تکه کاغذ پاره هم برای جدایی ری از تهران به شورا ارسال نشده است

رئیس شورای شهر تهران گفت: یک برگ کاغذ پاره نیز به شورای شهر در خصوص جداسازی ری ارسال نشده است و بنده نیز به عنوان رئیس شورای شهر پیگیر این موضوع هستم.
مهدی چمران با تاکید مجدد بر اینکه تا به امروز هیچ نامه‌ای به صورت کتبی به شورای شهر در خصوص جداسازی ری از تهران ارسال نشده است، اظهار داشت:‌در این خصوص نه نامه‌ای ارسال شده و نه صحبت خاصی با مسئولان استانداری تهران انجام شده است.

وی تصریح کرد: متاسفانه برخی از افراد در زیرمجموعه‌های دولت با فرافکنی و مصاحبه‌های مختلف فضایی را ایجاد می‌کنند که به نفع مردم نیست و امیدواریم این روند خاتمه پیدا کند.

چمران ادامه داد: یک برگ کاغذ پاره نیز به شورای شهر در خصوص جداسازی ری ارسال نشده است و بنده نیز به عنوان رئیس شورای شهر پیگیر این موضوع هستم.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: اگر دوستان اجازه بدهند و با مصاحبه‌هایشان فضا را آلوده نکنند بنده می‌توانم با توجه به تعاملی که با شخص رئیس جمهور دارم موضوع را پیگیری و به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم.

وی اظهار امیدواریم کرد: زیرمجموعه‌های دولت شلوغ نکنند و بگذارند موضوع جداسازی ری و تهران به خیر و خوشی به اتمام برسد چرا که این جدای به نفع مردم نیست.
کد مطلب: 7873
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *