۰
شنبه ۱ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۱
در بررسی می‌شود؛

ممنوعیت عضویت مدیران اجرایی در هیئت‌های مدیره

طرح ممنوعیت عضویت کارمندان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در هیئت‌های مدیره و مدیریت عامل در کمیسیون اجتماعی مجلس بررسی می‌شود.
 کمیسیون اجتماعی مجلس در جلسه عصر فردا (یکشنبه)، پس از بررسی اخبار و اطلاعات واصله طرح اصلاح صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر اعاده شده از شورای نگهبان را بررسی می‌کند و در ادامه رسیدگی به لایحه الحاق سازمان تعاونی کادر نیروهای مسلح کشور (اتکاء) به فهرست نهادها و مؤسسات عمومی غیر دولتی را در دستور کار دارد.

این کمیسیون روز یکشنبه در کارگروه اشتغال طرح یک فوریتی ساماندهی نحوه استخدام در ادارات، نهادهای وابسته به دولت و مراکز نیمه‌دولتی را بررسی و در کارگروه رفاه و تأمین اجتماعی لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست و بدسرپرست‌را رسیدگی می‌کند.

اعضای کمیسیون اجتماعی همچنین در جلسه صبح روز (سه‌شنبه) بعد از نشست هفتگی هیئت‌رئیسه کمیسیون به طرح ممنوعیت کارمندان و مدیران دستگاه‌های اجرایی از عضویت در هیئت‌های مدیره و مدیریت عامل رسیدگی می‌کند.

اکمیسیون اجتماعی مجلس در همان روز نشست مشترکی با مسئولان جمعیت هلال‌احمر دارند و از امداد و نجات، پایگاه‌هوایی کارخانه،‌تجهیزات پزشکی و داروسازی بازدید می‌کنند.

کد مطلب: 7881
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *