۰
چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۵۱
شهردار تهران:

همه تلاشم کاهش فاصله شمال و جنوب شهر تهران است

شهردار تهران گفت: همه تلاشم در این چند سال این بود که بتوانیم امکانات و تجهیزات را در همه مناطق شهر تهران به ویژه جنوب شهر گسترش بدهیم.
همه تلاشم کاهش فاصله شمال و جنوب شهر تهران است
محمدباقر قالیباف شهردار تهران بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در منطقه ۱۹ محله نعمت آباد افزود: امروز می توان به رقم و آمار روندکار و توسعه شهری در جنوب شهر تهران را اعلام کرد زیرا در این مدت در هر شرایط سختی فعالیت های عمرانی را متوقف نکرد ایم.
وی گفت: هرگونه فعالیتی که مربوط به فعالیت های شهرداری تهران شود را باید جوابگو باشیم و تعیین تکلیف کنیم.
شهردار تهران افزود: به هر صورت مکلفیم درخصوص مسائل خدماتی، عمرانی و فضای سبز به ویژه جنوب شهر توجه ویژه ای داشته باشیم و در اولویت کاری باشد.
حجت الاسلام والمسلمین ناصحی رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران هم در این مراسم گفت: در حال حاضر هیچ مسجدی در شهر تهران وجود ندارد که شهرداری در رابطه با تامین، تجهیز و تعمیر آن ورود پیدا نکرده باشد.
وی با بیان اینکه شهرداری تهران درخصوص احداث و ساخت مساجد در سطح شهر تهران فعالیت های گسترده ای را انجام داده است افزود: در مناطق جنوبی شهر، مسجد به اندازه کافی وجود دارد اما در محدوده مرکزی و شمال شهر شاهد کمبود مسجد هستیم که با مشارکت مردم می توان به میزان کافی دست پیدا کرد.
ناصحی ادامه داد:‌ با توجه به جمعیت ۸ میلیونی شهر تهران و تعداد مساجد به هر نفر تهرانی ۱۵ سانتی متر مسجد می رسد.
وی گفت: به هر صورت ۴۵ باب مسجد در مناطق مختلف شهر تهران در حال ساخت است که ۲۰ مسجد آن به بهره برداری رسیده است و باقی آن تا بهار سال آینده تکمیل می شود و به بهره برداری می رسد.
تصویر دارد

کد مطلب: 790
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *