۰
دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۷

جام حذفی فوتبال

«فراز کمالوند» سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، گفت: برای شکست دادن پرسپولیس به تهران آمده ایم تا به حضورمان در جام حذفی ادامه دهیم.
«فراز کمالوند» سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، گفت: برای شکست دادن پرسپولیس به تهران آمده ایم تا به حضورمان در جام حذفی ادامه دهیم.
به گزارش ایرنا، کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پرسپولیس تهران در چارچوب جام حذفی فوتبال ایران عنوان کرد: شرایط دیدارهای لیگ با جام حذفی تفاوت زیادی دارد، چرا که در لیگ جا برای جبران وجود دارد، اما در مسابقات حذفی تنها باید پیروز شد.
وی با اشاره به اینکه تیمش برای از پیش روی برداشتن پرسپولیس به تهران آمده است، گفت: پیش از این دو مرتبه در جام حذفی پرسپولیس را شکست داده ام و فردا می خواهم این رکورد را بهبود بخشم.
کمالوند در خصوص تلاش برای جذب دروازه بان گفت: دو گزینه به باشگاه معرفی کرده ام که نظر مدیریت باشگاه روی «سوشا مکانی» بود و نفر دیگر را هم به رسانه ها اعلام نخواهم کرد.
وی در مورد ناراحتی «سوشا مکانی» از رفتار باشگاه صنعت نفت، توضیح داد: حق با او بود، چراکه در تمرینات شرکت کرد و انتظار داشت تا قراردادش امضا شود و سپس برای دریافت کارت بازی بین الملی اقدام کنیم.
سرمربی صنعت نفت با اشاره به مشکلات زیاد این باشگاه، گفت: در آستانه دیدار با پرسپولیس نمی خواهم در مورد مساله سوشا مکانی و سایر مشکلات صحبت کنم. همین جا اعلام می کنم که وضعیت جذب مکانی اصلا مشخص نیست.
وی افزود: هفته گذشته در لیگ با پرسپولیس بازی داشتیم که حتی یک مسئول به تمرینات ما نیامد تا وضعیت را جویا شود. انگار صنعت نفت بچه سرراهی است و به آن اهمیت داده نمی شود.
سرمربی صنعت نفت، گفت: شنیده ام که به حساب باشگاه پول واریز شده که نمی دانم چرا پول را در اختیار بازیکنان قرار نمی دهند. یک باشگاه مردمی و پرطرفدار هستیم، اما به خاطر همین مشکلات صنعت نفت هر سال در حال رفت آمد بین لیگ برتر و دسته اول است.
کمالوند، ادامه داد: امسال تیم خوبی داریم که در رده ششم لیگ برتر است و در جام حذفی به مراحل بالا رسیده و وضعیت بهتری نسبت به تیم های بزرگ استقلال تهران، تراکتورسازی و سپاهان دارد.
وی با اشاره به اینکه امسال منفعت برخی ها در این باشگاه به خطر افتاده است، گفت: افرادی که سال های قبل بازیکنان درجه چندم و دستفروش خارجی را به صنعت نفت آورده بودند در فصل جاری با حضور «جاسم کرار» و «لوسیانو پریرا» منفعتشان به خطر افتاده و می خواهند من را مثل خیلی از مربیان از تیم بیرون کنند، اما بیدی نیستم که از این بادها بلرزد.
کمالوند با اشاره به اینکه تیمش توان کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را دارد، ادامه داد: فقط به فکر مردم خونگرم آبادان هستم و حاضرم برای اثبات حرف هایم هر جایی که مسئولان بخواهند، حاضر شوم. از بازیکنان خواستم تا با قدرت در دیدار فردا حاضر شوند و سپس در مورد عدم دریافت مطالبات خود تصمیمی اتخاذ کنند.
وی در مورد برنامه های تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی، گفت: هرچه کی روش بگوید صحیح است. اگر او بخواهد در پشت بام یا شب بازی کنیم باید بپذیریم. با او سه سال است که شکست نخورده ایم و بازیکنان زیادی به باشگاه های اروپایی داده ایم و برخی ها حسادت می کنند که کار کی روش را زیر سوال می برند.
تیم های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان، طبق برنامه باید عصر فردا (سه شنبه) از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باشگاه های کشور در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم بروند.
کد مطلب: 79064
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *