۰
يکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۶

استقلال ۴- صنعت نفت آبادان صفر

تيم فوتبال استقلال تهران در ادامه روند رو به جلو خود موفق شد تيم صنعت نفت آبادان را در هفته شانزدهم ليگ با نتيجه پرگل شکست بدهد و به رده ششم جدول صعود کند.
تيم فوتبال استقلال تهران در ادامه روند رو به جلو خود موفق شد تيم صنعت نفت آبادان را در هفته شانزدهم ليگ با نتيجه پرگل شکست بدهد و به رده ششم جدول صعود کند.
به گزارش مهر، در ادامه مسابقات هفته شانزدهم رقابت هاي ليگ برتر، تيم استقلال موفق شد ميهمان خود صنعت نفت آبادان را در خانه با نتيجه ۴ بر صفر مغلوب کند. اين بازي از ساعت ۱۶:۲۵ در ورزشگاه آزادي آغاز شد. محسن کريمي در دقايق ۱۵ و ۶۶، وريا غفوري در دقيقه ۴۲ و داريوش شجاعيان در دقيقه ۵۵ براي آبي پوشان گلزني کردند.
تيم استقلال با ترکيب سيد حسين حسيني، سيد مجيد حسيني، روزبه چشمي، وريا غفوري، ميلاد زکي پور (۷۳ - اميد نورافکن)، اميد ابراهيمي، فرشيد باقري، داريوش شجاعيان، سرور جباروف (۷۷ - خسرو حيدري)، سيد محسن کريمي و علي قرباني (۸۱ - بهنام برزاي) بازي را آغاز کرد.
صنعت نفت هم اين مسابقه را با داود نوشي صوفياني، هادي، عبدالله زاده، مگنو باتيستا، محمد امين درويشي ( ۶۲ - طالب ريکاني)، آگوستو سزار ، کرار جاسم، ساکي، حسين بغلاني، زبير نيک نفس (۴۶ - رضا جبيره)، لوسيانو پريرا و ابراهيم زاده.
بازي در حالي شروع شد که ابتداي اين تيم صنعت نفت بود که متکي بر حرکات تکنيکي کرار جاسم ابتکار بازي را در دست گرفته بود و در چند نوبت هم روي دروازه استقلال خطر آفرين شد. آبي‌ها بعد از ۱۰ دقيقه ابتدايي توانستند توسط ميدان داري اميد ابراهيمي و بازي‌گرداني سرور جباروف ابتدا ميانه ميدان و سپس نبض بازي را کاملا در دست بگيرند.
شاگردان شفر بعد از مسلط شدن به بازي خيلي زود به گل رسيدند. محسن کريمي اولين بازيکني بود که با استفاده از پاس در عمق داريوش شجاعيان اولين گل خودش و بازي را به ثمر رساند تا آبي ها از نظر روحي در شرايط خوبي قرار بگيرند.
در حالي که آبي‌ها بر جريان بازي مسلط بودند و در چندن نوبت ديگر خطر آفرين شدند. در چهل و دومين دقيقه بازي وريا غفوري با استفاده از پاس سرور جباروف و يک ضربه از پشت محوطه جريمه دومين گل استقلال را زد.
آبي پوشان که در اين بازي پر اشتها نشان دادند در نيمه دوم هم بر توپ و ميدان مسلط بودند و بارها روي دروازه حريف خطرآفرين شدند. بازي برتر آبي پوشان در اين نيمه هم نتيجه داد. آنها ابتدا در دقيقه ۵۵ توسط داريوش شجاعيان و روي پاس خوب علي قرباني به گل رسيدند.
فشار حملات استقلال يکبار ديگر ثمر داد و باز هم محسن کريمي بود که براي آبي‌ها گلزني کرد. کريمي در دقيقه ۶۶ بازي دومين گل خودش و چهارمين گل تيمش را زد تا شب رويايي استقلال با شبي رويايي براي او و استقلال رقم خورده باشد.
استقلال با اين برد ۲۳ امتيازي شد به رده ششم جدول صعود کرد و جاي صنعت را گرفت.
کد مطلب: 79480
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *