۰
يکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۹

دستگیری ضاربان چوپان سمنانی

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان از دستگیری سارقان گله و ضاربان چوپان سمنانی که تابستان گذشته روی داده بود خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی استان سمنان از دستگیری سارقان گله و ضاربان چوپان سمنانی که تابستان گذشته روی داده بود خبر داد.
به گزارش ایسنا، سرهنگ حداد با بیان اینکه سرقت از گله این دامدار سمنانی مربوط به مردادماه بوده اظهار کرد: در پی سرقت 210 راس احشام به ارزش 900 میلیون ریال از یک دامداری در حوالی شهرستان سمنان در مردادماه سال جاری، ماموران عملیات ویژه پلیس آگاهی با اقدامات کارآگاهی و فنی تحقیقات در این خصوص را در دستور کار خود قرار دادند.
وی با اشاره به چگونگی وقوع این سرقت، افزود: شش نفر سارق با چندین دستگاه خودروی سبک و سنگین در نیمه‌های شب17 مرداد ماه با چهره های پوشیده وارد دامداری شده و پس از ضرب و شتم چوپان و بستن دست و پای این چوپان گله، 210 راس از گوسفندان را به سرقت برده و بلافاصله از مسیرهای مختلف از استان سمنان خارج شده بودند.
رئیس پلیس آگاهی استان سمنان اضافه کرد: ماموران پلیس آگاهی پس از جمع‌آوری اطلاعات و پس از چندین ماه تلاش موفق به شناسایی هویت این شش سارق شدند..
وی ادامه داد: سارقان که برخی از آنان از اتباع بیگانه بوده‌ و در شهرستان‌های تهران و اطراف آن و همچنین استان خراسان رضوی ساکن بوده‌اند، طی چندین عملیات جداگانه توسط ماموران پلیس آگاهی استان سمنان دستگیر شدند.
سرهنگ حداد با بیان اینکه سارقان در تحقیقات و بازجویی‌های انجام شده به این سرقت اعتراف کردند گفت: سارقان این سرقت پس از تشکیل پرونده جهت رسیدگی تحویل مراجع قضایی شدند.
کد مطلب: 79912
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *