۰
يکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۰۳

نصب تبلیغ ضد اسلامی در متروی نیویورک

به دنبال تولید و پخش فیلم ضد اسلامی و موهن به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد (ص) در آمریکا، مقامات این کشور در اقدام اسلام ستیزانه دیگری در متروی نیویورک آگهی ضد اسلامی نصب می کنند.
به گزارش نشریه کریستین ساینس مانیتور، در حالیکه مسلمانان جهان هنوز از پخش فیلم ضداسلامی ساخت آمریکا خشمگین هستند، قرار است یک آگهی تبلیغاتی که برخی گروهها آن را ضد اسلامی توصیف کرده اند روز دوشنبه در ۱۰ ایستگاه متروی نیویورک نصب شود.

بر اساس این گزارش، تهیه این آگهی ضد اسلامی از جانب دو گروه ضد اسلامی آمریکایی موسوم به گروه ˈابتکار دفاع از آزادی آمریکاˈ و گروه ˈرواج اسلام در آمریکا را متوقف کنیدˈ سفارش داده شده و این دو گروه هزینه های آن را متقبل شده اند.

مضمون این آگهی جمله ای با این عبارت است: ˈدر هر جنگی جانب انسان متمدن را بگیرید، از اسرائیل دفاع کنید و جهاد را شکست دهید.ˈ

گفتنی است که گروه ضد اسلامی رواج اسلام را متوقف کنید از جانب اتحادیه ضد توهین (به مقدسات) و مرکز دیگری ، به عنوان یک گروه تنفرگرا شناخته شده است.

یکی از افرادیکه در تهیه و نصب این آگهی ضد اسلامی دست داشته خانمی است به نام پاملا گلر که یکی از موسسان دو گروه ضد اسلامی مذکور است .او شخصی است که در جریان تلاشهایی که در سال ۲۰۱۰ میلادی برای متوقف کردن ساخت مرکز اسلامی در نزدیکی منطقه صفر (محل حملات یازدهم سپتامبر) صورت گرفت، نقش داشته است.

وی اعلام کرده که این آگهی ها قرار است پس از آنکه کارهای مربوط به سرمایه گذاری آن انجام شد در دیگر شهرهای آمریکا نیز نصب شود.

به گفته وی این آگهی قرار است در روز پنجشنبه در واشنگتن نیز نصب شود.

در حالیکه مقامات با ارجاع به قوانین مندرج در قانون اساسی آمریکا مدعی هستند که نصب این آگهی ها هیچ اشکالی ندارد، ولی بسیاری از مردم این کشور به شدت در مورد عواقب خشونت بار احتمالی این آگهی ها به شدت نگران هستند.
کد مطلب: 7992
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *