۰
پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۴

شوک برانکو به اردوی سرخ

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دیدار هفته هجدهم تیمش برابر نفت تهران گفت: اینکه بیشترین بازی‌ها را با نفت تهران انجام داده‌ایم باعث شده خیلی بترسم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دیدار هفته هجدهم تیمش برابر نفت تهران گفت: اینکه بیشترین بازی‌ها را با نفت تهران انجام داده‌ایم باعث شده خیلی بترسم.

به گزارش فارس، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس و نفت تهران در هفته هجدهم لیگ برتر در سالن کنفرانس سازمان لیگ گفت: بیشترین بازی را با نفت تهران در فصل جاری داشتیم و من از این بازی خیلی می ترسم. بازی کردن مقابل تیمی که همه فکر می کنند باید آن را ببریم و سه امتیاز را کسب کنیم خیلی سخت است.
سرمربی پرسپولیس ادامه داد: می گویم باید از نفت بترسیم چون آنها می خواهند با کسب امتیاز تمام مشکلات و دغدغه های خود را فراموش کنند البته شرایط این تیم گویا خوب شده است چون تکلیف کادر فنی و مدیریت آن مشخص شد. قرار است از لحاظ مالی هم شارژ شوند و قطعا شرایط خاص خود را دارند.
وی درباره شرایط سرخپوشان پایتخت اظهار داشت: ما در این بازی نه غایب و نه مصدوم داریم و همین می تواند نقطه قوت ما باشد. بازیکنان ما آنقدر خوب و حرفه ای هستند که حریف را دست کم نگیرند و با تمام قوا وارد زمین شوند. بشار رسن را به دلیل آنکه به اردوی تیم المپیک عراق رفته در اختیار نداریم و منشا و احمدزاده را به دلیل بی انضباطی کنار گذاشتم. ضمن اینکه بازی کردن بدون تماشاگر کار را برای ما سخت می کند.
برانکو درباره آخرین وضعیت احمد نوراللهی و مهدی طارمی گفت: وضعیت نوراللهی تغییر نکرده و باید تکلیفش مشخص شود درباره طارمی هم باید گویم به او پیشنهاد تمدید قرارداد دادیم اما او تاکید داشت که می خواهد لژیونر شود، من هم مانع پیشرفت او نمی شوم و می تواند هر تصمیمی که مدنظرش است، بگیرد.
برانکو ایوانکوویچ در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه باشگاه چه اقداماتی برای لغو محرومیت هواداران کرده است، گفت: این سوال را بهتر است پندار خمارلو پاسخ دهد.
همین مسئله سبب شد تا مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس صحبت کند. خمارلو در این باره گفت: درخصوص بازی با تراکتور نقدهای زیادی می شود، ما فصل گذشته قهرمان شدیم و همین موضوع کار را برای ما سخت تر کرده است. این مباحث را با کادر فنی و بازیکنان هم در میان گذاشته بودیم و تصمیم گرفتیم برخی مسائل را اصلا رسانه ای نکنیم، اصلا اینطور نبوده که بیکار نشسته و کاری نکرده باشیم. آقای پیروانی به عنوان مدیر تیم و آقای گرشاسبی به عنوان سرپرست باشگاه اعتراضات لازم را انجام دادند، فصل گذشته هم که کمال محروم شد اعتراضات خودمان را داشتیم این طور نیست که به رای های کمیته انضباطی واکنش نشان ندهیم. وظیفه داریم از حق ۴۰ میلیون هوادار پرسپولیس دفاع کنیم. اگر آنها را رسانه ای نکرده ایم به این خاطر است که نخواستیم جو را ملتهب کنیم.
پس از صحبت های خمارلو برانکو درباره زمان تمدید قراردادش گفت: هر وقت این موضوع قطعی شود آن را رسانه ای می کنیم در همین مدت کارهای خیلی مهمی داشتیم. هر سه، چهار روز یک بار بازی می کردیم. اگر زمانی قراردادم تمدید شود شما خبرنگاران را دعوت می کنم تا میهمان من باشید.
سرمربی تیم پرسپولیس درباره حضور هومن افاضلی روی نیمکت نفت تهران اظهار داشت: اگر وضعیت پرسپولیس مناسب بود سرمربی اش نمی شدم اگر هم وضعیت نفت خوب بود سراغ افاضلی نمی رفتند. در واقع تغییر مربی صورت می گیرد تا تیم نتیجه بگیرد. او بالاترین مدارک مربیگری را دراد و تفکرات خاص خودش را پیاده می کند. تا بتواند نفت را در لیگ برتر نگه دارد و برای فصل آینده برنامه ریزی کند. به نظرم این باشگاه مربی خیلی خوبی برای خود آورده است.
کد مطلب: 80212
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *