۰
يکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۰۹

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس کشور

بارش برف و برودت هوا بسیاری از مدارس کشور را در استان های تهران، البرز، گلستان، کهکیلویه، مازندران، قزوین، اردبیل، همدان، آذربایجان شرقی و کردستان را تعطیل کرد.
بارش برف و برودت هوا بسیاری از مدارس کشور را در استان های تهران، البرز، گلستان، کهکیلویه، مازندران، قزوین، اردبیل، همدان، آذربایجان شرقی و کردستان را تعطیل کرد.
به گزارش آخرین خبر،  بارش برف و برودت هوا بسیاری از مدارس کشور را در استان های تهران، البرز، گلستان، کهکیلویه، مازندران، قزوین، اردبیل، همدان، آذربایجان شرقی و کردستان را تعطیل کرد.
طبق آخرین گزارش ها از مراکز استان ها، کلیه مقاطع تحصیلی در البرز، نواحی کوهستانی گلستان و شهرستان های گچساران، کلاردشت و لاریجان فردا در دو نوبت صبح و عصر تعطیل خواهد بود. همچنین کلیه مدارس استان تهران و قزوین و مدارس تعدادی از شهرستان های استان اردبیل در نوبت صبح تعطیل اعلام شده است.
رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اعلام کرد: در پی بارش برف، مدارس همه مقاطع شهرستان‌های تهران فردا در نوبت صبح تعطیل است.
مدیر‌کل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: به علت بارش برف سنگین در تمام شهرستان های استان البرز و ادامه بارش ها، مقاطع تحصیلی مهدهای کودک، پیش دبستانی ها و مدارس ابتدایی فردا یکشنبه در شیفت صبح وعصر تعطیل خواهد بود.وی اضافه کرد: مدارس شهرستان های آسارا و طالقان فردا یکشنبه تمام مقاطع تحصیلی صبح وعصر تعطیل اعلام شد.
سخنگوی آموزش و پرورش مازندران هم اعلام کرد: تمامی مدارس کلاردشت و لاریجان آمل روز یکشنبه به دلیل بارش سنگین برف و سرمای ناشی از آن تعطیل است. وی اظهار داشت: هنوز تصمیم گیری درباره تعطیلی مدارس دیگر مناطق استان صورت نگرفته اما به احتمال زیاد مدارس شهر و روستای بخش لاریجان نیز روزیکشنبه تعطیل خواهد بود.
همچنین مطابق اعلام آموزش و پرورش استان اردبیل در روز یکشنبه مدارس نوبت صبح شهرهای اردبیل، سرعین، گرمی، مشگین شهر، ارشق، لاهرود در تمامی مقاطع تعطیل اعلام شده است.
طبق گفته بی نیاز مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین به علت بارش برف و یخبندان همه مقاطع تحصیلی مدارس شیفت صبح استان فردا تعطیل خواهد بود.
همچنین آموزش و پرورش استان همدان اعلام کرد: به علت بارش برف، برودت هوا و لغزندگی معابر و راه‌های مواصلاتی و به جهت جلوگیری از آسیب دیدگی دانش آموزان و فرهنگیان شریف، تمامی مقاطع تحصیلی درنواحی یک و دو شهرهمدان و شهرستان رزن، کبودرآهنگ، اسدآباد، فامنین، بهار و مناطق سرد رود، قروه درجزین، گل تپه، قهاوند، لالجین ومراکز پیش دبستانی ومدارس ابتدایی درشهرستان تویسرکان، نهاوند و مناطق قلقل رود و خزل در نوبت صبح تعطیل است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان هم گفت: به علت سرما و ریزش برف در مناطق کوهستانی، مدارس این نواحی در 2 نوبت صبح و بعدازظهرروز یکشنبه در همه مقاطع تحصیلی تعطیل خواهد بود.
مدیر آموزش و پرورش گچساران هم اعلام کرد: مدارس مقطع ابتدایی این شهرستان در ۲نوبت صبح و عصر فردا یکشنبه هشتم بهمن تعطیل است.
همچنین مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت : باتوجه به بارش برف و برودت هوا در شهرستان اهر مدارس همه مقاطع تحصیلی مناطق روستائی در 2 نوبت صبح و عصر تعطیل است و مدارس کلیه مقاطع مناطق شهری با یک ساعت تاخیر راس ساعت 9 صبح شروع به فعالیت خواهند کرد. وی افزود: در شهرستان هوراند ، شهرستان ورزقان و منطقه نظرکهریزی مدارس همه مقاطع تحصیلی اعم از شهری و روستائی تعطیل خواهند بود و در شهرستان کلیبر مدارس همه مقاطع تحصیلی مناطق روستایی در نوبت صبح تعطیل است و مدارس شهری ، پیش دبستانی ، استثنایی و ابتدایی در نوبت صبح تعطیل بوده و متوسطه اول و دوم با یک ساعت تاخیر از ساعت 9 شروع خواهد شد. در پایان ادامه داد: در خاروانا همه مقاطع تحصیلی مدارس شهری و روستایی در نوبت صبح با یک ساعت تاخیر راس ساعت 9 شروع خواهد شد.
براساس اطلاعیه آموزش و پرورش کردستان تمام مدارس مقاطع تحصیلی سطح شهر و روستاهای شهرستان های قروه، دهگلان و شهر سریش آباد روز یکشنبه در نوبت صبح تعطیل است.همچنین تمام مدارس مقاطع مختلف تحصیلی سطح شهر و روستاهای شهرستان بیجار و منطقه کرانی و مراکز پیش دبستانی و مدارس مقطع ابتدایی سطح شهر و تمامی مدارس مقاطع مختلف تحصیلی روستایی سنندج و منطقه کلاترزان نیز فردا در نوبت صبح تعطیل است.
کد مطلب: 81540
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *