۰
يکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۱

جزئیات تعطیلی مدارس و ادارات

بارش برف و برودت هوا در نیمه شمالی کشور، اکثر مدارس در استان های تهران، البرز، قم، خراسان رضوی، اردبیل، گلستان، گیلان، مازندران، قزوین، زنجان، لرستان، کرمانشاه به تعطیلی کشاند.
بارش برف و برودت هوا در نیمه شمالی کشور، اکثر مدارس در استان های تهران، البرز، قم، خراسان رضوی، اردبیل، گلستان، گیلان، مازندران، قزوین، زنجان، لرستان، کرمانشاه به تعطیلی کشاند.
به گزارش آخرین خبر، بر‌اساس اطلاعیه‌های صادره از نهادهای ذیربط کلیه مقاطع تحصیلی در تهران، البرز، خراسان رضوی، قم، زنجان و بخش هایی از گلستان، گیلان و مازندران فردا در دو نوبت صبح و عصر تعطیل خواهد بود. همچنین کلیه مدارس استان‌های اردبیل، کرمانشاه به جز قصر شیرین و تعدادی از مدارس شهرستان دلفان استان لرستان در نوبت صبح تعطیل اعلام شده است. لازم به ذکر است کلیه ادارات و بانک ها در استان های تهران، البرز، قزوین، زنجان، همدان و چهارمحال‌و‌بختیاری در روز دوشنبه با 2 ساعت تاخیر آغاز به کار خواهند کرد.
با تصمیم اتاق بحران تهران و با توجه به ادامه بارش برف و یخبندان تمامی مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش و دانشگاه های استان تهران در دو نوبت صبح و عصر تعطیل است. مقیمی استاندار تهران گفت: ادارات دولتی به جز مراکز امدادی با دو ساعت تأخیر آغاز به کار خواهد کرد.
همچنین تمام مدارس و دانشگاه های استان البرز در دو نوبت صبح و عصر تعطیل شدند، ادارات و بانک های این استان با 2 ساعت تاخیر شروع با کار می کنند.
طبق اعلام آموزش و پرورش خراسان رضوی مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه اول مشهد به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل خواهد بود.
بنابر اعلام مدیریت بحران استان قم مدارس مقاطع تحصیلی استان قم به علت برودت هوا و یخبندان در نوبت صبح و عصر تعطیل است.
براساس اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل، به‌علت بارش برف و برودت هوا در نوبت قبل از ظهر در اردبیل، خلخال، کوثر، سرعین، نمین، نیر، ارشق، شاهرود و هیر تمام مقاطع تحصیلی تعطیل است. همچنین در گرمی، مشگین‌شهر، انگوت و لاهرود پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل و بقیه مقاطع تحصیلی با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد. در بیله‌سوار، پارس‌آباد و جعفرآباد پیش دبستانی تعطیل و ابتدایی با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد. همچنین روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی اعلام کرد: با توجه به برودت شدید هوا و یخبندان ساعت اداری دانشگاه محقق اردبیلی در اردبیل، نمین و مشگین‌شهر از ساعت ۱۰ صبح شروع می‌شود. دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل نیز در اطلاعیه‌ای با اشاره به برودت شدید هوا، شروع ساعت اداری دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل از ساعت 9 صبح اعلام کرد. دانشگاه پیام نور استان اردبیل هم اعلام کرد با توجه به بارش برف و برودت هوا، ساعت اداری تمام مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان اردبیل به جز واحدهای پارس‌آباد و بیله‌سوار، با دو ساعت تآخیر شروع خواهد شد.
همچنین مدیر کل مدیریت بحران استان زنجان گفت: با توجه به برودت هوا و کاهش چشمگیر دما تمامی مدارس در تمامی مقاطع تعطیل خواهد بود.
بر‌اساس روابط عمومی آموزش‌وپرورش گلستان با صدور اطلاعیه‌ای کلیه مدارس کوهستانی و صعب‌العبور استان گلستان در دو نوبت صبح و بعدازظهر و در تمام دوره‌های تحصیلی تعطیل است و علاوه بر تعطیلی مدارس کوهستانی، سایر مدارس فقط در نوبت صبح تعطیل بوده و فعالیت آموزشی کلیه مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در سطح استان، از ساعت 9 صبح آغاز می‌شود.
اداره کل آموزش و پرورش گیلان نیز اعلام کرد: به دلیل بارش شدید برف، سرمای هوا، یخبندان شدید و مشکل تردد، تمامی مدارس مناطق دیلمان، عمارلو، رحمت آباد و بلوکات در ۲ شیفت صبح و عصر تعطیل است. وی افزود: مقاطع ابتدائی و متوسطه اول مدارس لاهیجان، آستانه اشرفیه، سیاهکل و رودبنه نیز در ۲ شیفت صبح و عصر تعطیل است. همچنین مدارس مقطع ابتدایی مناطق رودبار، کومله، اطاقور و سنگر نیز در ۲ شیفت صبح و عصر تعطیل است. فعالیت‌های آموزشی همه مدارس دیگر مناطق گیلان در شیفت صبح به علت لغزندگی معابر با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود.
طبق اعلام استاندار قزوین همه مدارس استان تعطیل است و آغاز به کار ادارات استان قزوین به جز دستگاههای خدمات رسان از ساعت ۱۰ صبح است.
براساس اعلام نظر فرمانداری های استان مازندران تمامی مدارس مقاطع ابتدایی ، متوسطه اول و دوم مناطق دودانگه و چهاردانگه ساری و هزار جیب نکا تعطیل است.
روابط عمومی آموزش وپرورش لرستان خبرداد: درشهرستان دلفان مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی این شهرستان و بخش کاکاوند درنوبت صبح تعطیل است.کلاس درس سایرمقاطع تحصیلی با یک ساعت تاخیر آغاز می شود.
مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت: مدارس استان کرمانشاه فردا نهم بهمن ماه در نوبت صبح تعطیل است.
کد مطلب: 81612
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *