۰
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۸

ماجرای تجاوز سه مرد به زن جوان

با دستگیری آخرین متهم راز آزار و اذیت های زن جوان از سوی سه مرد شیطان صفت برملا شد.
با دستگیری آخرین متهم راز آزار و اذیت های زن جوان از سوی سه مرد شیطان صفت برملا شد.
به گزارش فارس، نیمه‌های شب بود که زنی نیمه جان، وحشت زده خود را به مأموران پلیس رساند و از دو ماجرای هولناک و اسارت دردام چند شیطان صفت پرده برداشت.
وی که از ترس به خود میپیچید و شرایط جسمی مناسبی نداشت در اظهاراتش به افسر کلانتری گفت: شبانه بعد از پایان کارم در تهران به میدان آزادی رفتم تا از آنجا به خانه‌ام در شهریار بروم.
همان موقع راننده خودروی پرایدی جلوی پایم نگه داشت و از آنجا که یک مسافر داشت، از شدت خستگی و به خاطر زود رسیدن اعتماد کردم و سوار شدم.
این زن جوان ادامه داد: بعد از طی مسافتی مسافر دیگر خودرو پیاده شد و راننده پراید به سرعت تغییر مسیر داد و رو به بیابان رفت.
در بین راه هر چه التماس کردم و از او خواستم نگه دارد تا پیاده شوم ولی توجهی نکرد. تا اینکه بعد از طی یک مسیر در جاده‌ای خلوت و خاکی نگه داشت.
این مرد شیطان صفت پس از تعرض شیطانی، پول، مقداری طلا و وسایل با ارزشی که به همراه داشتم را سرقت کرد و بعد هم در بیابان رهایم کرد و گریخت.
بعد از این ماجرای هولناک، با چشمانی اشکبار و پای پیاده، خودم را به جاده‌ای خلوت رساندم تا با کمک راننده‌های عبوری خودم را به شهر برسانم که چند دقیقه بعد یک خودرو پژو پرشیا مقابلم توقف کرد.
ماشین دو سرنشین داشت که با دیدن آنها به گریه افتادم و پس ازشرح اتفاقی که برایم افتاده بود با التماس از آنها خواستم کمکم کنند.
آنها مرا سوار کردند اما به جای آنکه به سمت شهر برویم به سمت یک دامداری حرکت کردند. همان موقع به التماس افتادم و از آنها خواستم به من رحم کنند. اما آنها بدون توجه به التماس‌هایم مرا به دامداری کشاندند و بی‌رحمانه آزار و اذیت‌ام کردند.
این زن جوان گفت: یکی از آنها که سیامک نام داشت وقتی مقاومت مرا دید خواست خفه‌ام کند که همدستش مرا از دست او نجات داد. بعد از آن مرا در بیابان و در تاریکی شب رها کرده و متواری شدند. تا اینکه بالاخره با کمک یک راننده به کلانتری رسیدم.
با شکایت زن جوان، پرونده‌ای در شعبه چهارم دادسرای جنایی پایتخت تشکیل شد و دستور تحقیقات ویژه در این خصوص صادر شد تا اینکه کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران با ردیابی‌های تخصصی موفق شدند یکی از سرنشینان خودرو به نام بابک را دستگیر کنند.
این تبهکار زمانی که در مقابل بازپرس جنایی قرار گرفت به جرم سیاهش اعتراف کرد و به این ترتیب متهم دیگر پرونده نیز با اعتراف این فرد بازداشت شد.
در حالیکه تحقیقات برای پیدا کردن اولین متهم این پرونده همچنان ادامه داشت مشخص شد اولین متهم این پرونده ( راننده شیطان صفت) نیز هفته گذشته بازداشت شده و رسیدگی به جرایم او در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی آغاز شده است.
کد مطلب: 82103
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *