۰
شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۲

خرید آنلاین کتاب‌ بدون هزینه ارسال

برای نخستین ­بار در حوزه نشر دانشگاهی کشور، قابلیت خرید آنلاین کتاب‌های چاپی از طریق نرم‌افزار کتابخوان و ارسال رایگان آن به اقصی نقاط کشور در سامانه نشر الکترونیک سازمان «سمت» رونمایی شد.
برای نخستین ­بار در حوزه نشر دانشگاهی کشور، قابلیت خرید آنلاین کتاب‌های چاپی از طریق نرم‌افزار کتابخوان و ارسال رایگان آن به اقصی نقاط کشور در سامانه نشر الکترونیک سازمان «سمت» رونمایی شد.
به گزارش ایسنا، همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، مرکز نشر الکترونیک سازمان مطالعه و تدوین(سمت) از قابلیت فروش کتاب‌های چاپی این سازمان از طریق نرم‌افزار کتابخوان «سمت» پرده‌برداری کرد.
در این مراسم که با حضور دکتر احمد احمدی رئیس سازمان «سمت»، محمدرضا سعیدی معاون نظارت علمی و فنی، ابراهیم رضایی معاون اجرایی، شهره روغنی مدیر اداره همکاری‌های علمی بین‌المللی، جواد ایرجی رئیس مرکز نشر الکترونیک «سمت» و جمعی از مدیران و اعضای هیأت علمی این سازمان صورت گرفت، قابلیت فروش کتاب‌های چاپی از طریق سامانه نشر الکترونیک «سمت» به صورت رسمی در دسترس مخاطبان قرار گرفت.
بنا بر این گزارش، فروش نسخه‌های چاپی به صورت آنلاین و از طریق کتابخوان برای نخستین‌بار در حوزه نشر دانشگاهی کشور از طریق کتابخوان «سمت» انجام می‌شود.
یکی از مهمترین قابلیت‌های فروش آنلاین کتاب‌های چاپی «سمت»، ارسال رایگان کتاب به اقصی نقاط کشور برای دانشجویان، دانشگاهیان و پژوهشگران است، به طوری که کاربران تنها بهای پشت جلد کتاب را به صورت آنلاین پرداخت می‌کنند و دیگر نیازی نیست هزینه پستی برای دریافت کتاب در هر نقطه از کشور بپردازند.
پژوهشگران،‌ دانشگاهیان و مخاطبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت)، نرم‌افزار کتابخوان «سمت» را به صورت رایگان دانلود کنند و علاوه بر بهره‌مندی از نسخه‌های الکترونیکی کتاب‌های «سمت»، از قابلیت سفارش کتاب‌های چاپی نیز استفاده کنند.
به گزارش روابط عمومی سازمان سمت، امکان خرید به قیمت پشت جلد کتاب‌ها، ارسال رایگان به اقصی نقاط ایران، تسهیل دسترسی همه مردم ایران به کتاب‌های دانشگاهی، انتشار دانایی با تکیه بر فناوری‌های نوین، کمک به توسعه علمی با محور تمرکززدایی و حرکت در مسیر دولت الکترونیک از جمله اهداف قابلیت جدید سامانه نشر الکترونیک «سمت» است.
کد مطلب: 82262
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *