کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اتمام حجت علی کریمی

23 بهمن 1396 ساعت 16:08

مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت قبل از حضوردر جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران حاضر شد.


مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت قبل از حضوردر جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران حاضر شد.
به گزارش ایسنا، علی کریمی قبل از جلسه کمیته انضباطی در فدراسیون فوتبال اظهار کرد: در هر هفته حداقل پنج، شش تیم به خاطر مسائل انضباطی جریمه می‌شوند. بابت بطری، فحاشی و اتفاقات دیگر. حالا برای بعضی‌ها مبالغ این جریمه‌ها فرق می‌کند. برای یکی بیشتر است و برای یکی کمتر.
او ادامه داد: من در کانال تلگرامی هم گفته‌ام که جریمه‌های دریافتی از کمیته انضباطی سال قبل حدود ۲۰۰ میلیون تومان است در حالی که با این جریمه‌ها این مبالغ را می‌توانند در یکی دو هفته به دست آورند. در آیین‌نامه جدید هم قیمت جریمه‌ها بیشتر شده است. بحث من این است که قبلا کمیته انضباطی وقتی که جریمه می‌کرد از آن طرف هم به یکی تشویقی می‌داد.
او در رابطه با سباستین مربی تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: او وقتی که به ایران آمد مدرک مربی‌گری نداشت اما نمی‌گویم فدراسیون بلکه شاید کی‌روش مقدمات گرفتن مدرک مربی‌گری او را فراهم کرد. ضمن این که هنوز رسانه‌ها درباره علت اخراج دستیارهای ایرانی کی‌روش جواب نگرفته‌اند. من هم آنچه که فکر می‌کردم نبود و چون اتفاقات را پیش‌بینی می‌کردم خودم از کادر فنی تیم ملی رفتم. حالا هم ممکن است این حرف‌ها برای تیم ملی در راه جام جهانی حاشیه درست کند.
او در پاسخ به این سوال که دلیل احضارش به کمیته انضباطی تصریح کرد: در آن نامه دلیل خاصی ذکر نشده بود فقط احضارم کرده بودند. طبیعتا برای همین حرف‌هایی که اخیرا زدم من را احضار کردند. من از فدراسیون چند سوال پرسیدم که فقط می‌خواهم آن‌ها پاسخگوی این سوالات باشند. البته من جواب را می‌دانم و آن‌ها باید به مردم جواب بدهند. یکی از دلخوشی‌های مردم ما همین فوتبال است و آن‌ها نمی‌خواهند شاهد این نابسامانی در فوتبال باشند. اگر هم من دروغ یا تهمتی به کسی گفتم تا آخرش می‌ایستم و عواقبش را می‌پذیرم.
او در رابطه با بلیت‌فروشی گفت: اگر آن شرکت قراردادش را درست بسته بود، برای چه الان باید نزدیک ۲۳ درصد مبلغ را کم کند؟ سهم شرکت الان ۱۰ یا ۱۱ درصد شده است. البته نمی‌دانم شما در جریان این موضوع هستید یا نه. چرا این ۱۰-۱۱ درصد به پنج درصد نرسیده است تا سهم باشگاه‌ها بیشتر شود؟ تمام تیم‌های باشگاهی ما مشکلات مالی دارند. چه دولتی و چه غیر دولتی. وقتی که فدراسیون می‌تواند کاری کند که از نظر درآمدزایی به باشگاه‌ها بیشتر کمک کند، چرا دریغ می‌کند؟
او در پاسخ به این سوال که اگر شما را محروم کنند تکلیف تیم سپیدرود چه می‌شود گفت: اگر محرومم کنند خب محروم شده‌ام دیگر. من از مربی‌گری تیم سپیدرود استعفا نداده‌ام. استعفانامه زمانی است که کلمه "استعفا" در آن به کار برده شود. من دست باشگاه را باز گذاشته‌ام. اگر مالک باشگاه فکر می‌کند که مشکل نتایج اخیر از کادر فنی است، هر تصمیمی که او بگیرد برای من قابل اجرا است. من این کار را انجام دادم که خدای نکرده حق تیم سپیدرود ضایع نشود.
او در پاسخ به این سوال که شروع این اعتراضات از کجا بود، گفت: من یکسری سوال‌هایی داشتم که باید آن‌ها را مطرح می‌کردم. آیا این ایرادی دارد؟ شما خبرنگاران که این سوال‌ها را نمی‌پرسیدید. گفتم که حالا من این سوال‌ها را بپرسم. من در این چند وقت یکسری مطالبی را انتشار دادم، کدام روزنامه یا سایتی حرف‌های من را منتشر کرد؟
او ادامه داد: من یکسری حرف‌ها در رابطه با آرمناک پطروسیان گفتم. بلافاصله یکی از سایت‌ها آرمناک را پیدا کرد و در رابطه با حرف من با او مصاحبه کرد. چطور در این شرایط آن سایت می‌رود، پطروسیان را پیدا می‌کند اما در رابطه با مطالب دیگری که من می‌گویم پیگیری نمی‌کنند؟ ضمن این که مثلا انتظار دارند وقتی از آرمناک درباره آن مسائل می‌پرسند، او بگوید آن کارها را انجام داده‌ است؟ اگر شخصی آن طرف در آفریقا باشد می‌روید طرف را پیدا می‌کنید اما در این جا که می‌گویم طرف همین جا است اما پیگیری نمی‌کنید.
کریمی ادامه داد: فدراسیون قرار است جواب‌هایی به سوالات‌ ما بدهد و من هم جواب‌های خودم را دارم. همین که در سایت رسمی فدراسیون و برنامه‌های تلویزیونی که در این یکی دو سال هوای فدراسیون را داشته، بیایند و پاسخگو باشند.
او در ادامه درباره اتفاقات اخیر در باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: من در باشگاه پرسپولیس فعالیتی ندارم. بحث‌هایی که در رابطه با طاهری، طارمی و هدایتی مطرح می‌شود، بحث من این است که این‌ها از باشگاه رفته‌اند. این صحبت‌ها به غیر از این که به تیم ضربه می‌زند، مگر تاثیر دیگری هم دارد؟
او در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا در رابطه با این که آیا صحبت‌های اخیر شما هم به تیم ملی ضربه نمی‌زند؟ گفت: تیم ملی ما مگر الان اردو زده است؟
علی کریمی تصریح کرد: مطمئن باشید اگر این دفعه بروم، من را در این فوتبال دیگر نمی‌بینید. من که دیگر نمی‌خواهم در این فوتبال باشم ولی برای آن‌هایی که می‌خواهند بمانند شرایط روز به روز بدتر می‌شود اگر همین طور سکوت کنند.
او همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا مشکلاتی که بیان می‌کند، قابل حل شدن است گفت: اگر اجازه دهند بله درست می‌شود. وقتی که برای یک عضو هیات مدیره آنقدر بگیر و ببند انجام می‌دهند فکر نمی‌کنم کسانی که در این دایره هستند بتوانند شرایط سالمی پیدا کنند. تا وقتی که کسی با آیین‌نامه فعلی مجمع انتخاب شود و تکراری باشد، اوضاع درست نخواهد شد. نوش جان آن‌هایی که سکوت می‌کنند و کار خودشان را انجام می‌دهند.
علی کریمی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا مدرکی برای ادعاهایش دارد گفت: بله مدارک وجود دارد و اگر لازم باشد نشان می‌دهیم.


کد مطلب: 82337

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/82337/اتمام-حجت-علی-کریمی

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir