کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تذکر ۴۳ نفر از نمایندگان به دو وزیر روحانی

23 بهمن 1396 ساعت 20:56


تعداد ۴۳ نفر از نمایندگان در تذکری به وزرای اطلاعات و دادگستری با اشاره به خودکشی کاووس سیدامامی خواستار رعایت حقوق زندانیان بر اساس اصول ۳۲ و ۳۹ قانون اساسی شدند.
به گزارش فارس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در جلسه امروز عصر مجلس (23 بهمن 96) از سوی هیئت‌رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است.
نادر قاضی‌پور، علیرضا محجوب و محمدحسین فرهنگی نمایندگان ارومیه، تهران و تبریز در تذکری به رئیس‌جمهور و وزیر آموزش‌وپرورش خواستار تسریع در پرداخت مطالبات معلمان که از سال 95 باقی‌مانده، شدند.

منصور مرادی نماینده مردم مریوان به وزیر ارتباطات در مورد عدم تحقق وعده‌های آن وزارتخانه نسبت به رفع مشکلات آنتن دهی در روستاها و شهرها و همچنین عدم کنترل فضای مجازی و اهانت به مسئولان دستگاه اجرایی و نمایندگان در این بخش تذکر داد.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضرورت نظارت بر به‌کارگیری نیروی کار ایرانی در طرح موسوم به بازآفرینی و پرهیز از اشتغال اتباع بیگانه در این طرح را متذکر شد.

قاسم میرزایی‌نکو نماینده مردم دماوند به‌اتفاق42 نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به وزرای اطلاعات و دادگستری عنوان کردند که با توجه به مرگ برخی از زندانی‌ها ازجمله آقای سیدامامی ضروری است طبق اصول 32 و 39 قانون اساسی نسبت به حقوق زندانیان توجه ویژه شود.

سیدمحمدجواد ابطحی و اکبر رنجبرزاده نمایندگان خمینی‌شهر و اسدآباد در تذکری به وزیر راه و شهرسازی عنوان کردند که چرا با گذشت بیش از 2 سال سامانه ثبت املاک راه‌اندازی نشده است.

سیدمحمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار ورود فوری به اختلاف مهندس عراقچی و مهندس زنگنه جهت حفظ جایگاه و شأن قوه مجریه شد.

حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم به وزیر راه و شهرسازی در مورد علت تساهل در بازگشایی آزادراه‌های تهران ـ ساوه و تهران ـ قم که 48 ساعت در زمان بارش برف بسته بود، تذکر داد.

صدیف بدری نماینده مردم اردبیل به وزیر ورزش و جوانان به خاطر قصور این وزارتخانه در عدم مدیریت فضای ورزشگاه‌های کشور تذکر داد.

نادر قاضی‌پور، اکبر رنجبرزاده، محمدحسین فرهنگی و محمدرضا فولادگر نمایندگان ارومیه، اسدآباد، تبریز و اصفهان در تذکری به وزرای نفت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی و صنعت خواستار تسریع در سفارش ساخت کشتی به تولیدکنندگان داخلی شدند.

امیر خجسته نماینده مردم همدان به وزیر امور خارجه لزوم ارائه گزارش از آخرین وضعیت گفت‌وگوی بین ایران و اتحادیه اروپایی را متذکر شد.ج


کد مطلب: 82350

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/82350/تذکر-۴۳-نفر-نمایندگان-دو-وزیر-روحانی

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir