۰
سه شنبه ۴ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۸

خصوصي سازي استقلال و پرسپولیس

نماینده شهریار از طرح واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی در جلسه فراکسیون ورزش مجلس خبر داد.
حسین گروسی اظهار داشت: اعضای هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس در جلسه خود با وزیر ورزش و جوانان به بررسی مسائل مختلف ورزشی و از جمله آسیب‌شناسی در ورزش به ویژه فوتبال پرداختند.

وی افزود: در این جلسه موضوع واگذاری تیم‌های فوتبال به بخش خصوصی و توجه بیشتر به ورزش‌های مدال‌آور در المپیک و پارالمپیک مانند کشتی و ورزش‌های رزمی از جمله مسائل مورد بحث در این جلسه بود که واگذاری تیم‌های فوتبال به ویژه استقلال و پیروزی و تأسیس مدارس فوتبال از راهکارهای ارائه شده برای حل این مشکل به شمار می‌رود.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس خاطرنشان کرد: پیشنهاد تهیه طرح حمایت از ورزش و ورزشکاران، توجه بیشتر به ورزش همگانی و روستایی در کنار ورزش قهرمانی و نیز افزایش سرانه ورزش در کشور از دیگر مسائل مورد بحث در این نشست بود.

نماینده شهریار با بیان اینکه در حال حاضر سرانه ورزش کشور به ازای هر نفر ۵۰ سانتی‌متر است، تصریح کرد: با توجه به فضایی که توسط دولت فعلی ایجاد شده، این میزان تا ۸۰ سانتی‌متر نیز قابل افزایش است.

گروسی در پایان با اشاره به طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان یادآور شد: گرچه تعدادی از نمایندگان به دنبال استیضاح وزیر هستند، اما اکثر اعضای هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس معتقدند که مشکلات موجود با برگزاری جلسات مشترک قابل حل است.
کد مطلب: 8258
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *