۰
يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۸

مهارایران در اولویت‌های 2018 اسرائيل

رسانه‌های رژیم صهیونیستی در پرداختی به برنامه‌های دولت رژیم صهیونیستی برای سال جاری، مهار ایران را در رأس آن اعلام کردند.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی در پرداختی به برنامه‌های دولت رژیم صهیونیستی برای سال جاری، مهار ایران را در رأس آن اعلام کردند.
به گزارش فارس، رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند از اولویت‌های برنامه کاری دولت رژیم صهیونیستی در سال جاری، مهار ایران، رسیدن به ثبات منطقه‌ای (مد نظر تل‌آویو) و حل‌وفصل اختلافات و تلاش در راستای ترسیم «خط قرمزها» در راستای نفوذ روزافزون ایران در منطقه است.
شبکه «المیادین» در پرداختی به این موضوع نوشت، بنا به اعلام رسانه‌های اسرائیلی، دولت این رژیم به موازات موارد ذکر شده به جنگ سوریه و تلاش برای اخراج ایران و متحدانش از این کشور است.
در ادامه این گزارش آمده است: از دیگر برنامه‌های دولت رژیم صهیونیستی برای سال جاری، افزایش شراکت با اردن، توسعه و تعمیق همکاری‌ها و نیز گفت‌وگوهای مستقیم با طرف‌های عملگرا در منطقه و کار در راستای تلاش آگاهانه در برابر جهان عرب است.
از دیگر اهداف، اضافه کردن 525 واحد مسکونی صهیونیست‌نشین تا پایان سال 2018، 600 واحد دیگر تا سال 2019 و 710 عدد دیگر تا پایان سال 2020 است.
مقامات رژیم صهیونیستی بارها به فضاسازی علیه ایران در موضوع سوریه پرداخته‌اند و اعلام کرده‌اند حضور ایران در این کشور، تهدیدی برای تل‌آویو است. ایران بارها اتهامات رژیم صهیونیستی را رد کرده و گفته حضورش در سوریه «مستشاری» است نه نظامی؛ علاوه اینکه این حضور، به درخواست دولت قانونی این کشور و با هدف مبارزه با تروریسم صورت گرفته است. 
کشورهای عراق و سوریه هم بارها نقش ایران و متحدانش در عقب راندن گروه‌های تروریستی در منطقه را مورد تمجید قرار داده‌اند.
کد مطلب: 83004
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *