۰
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۸

با مسی قهرمان جام جهانی می‌شویم

مارسلو گایاردو، بازیکن پیشین تیم فوتبال آرژانتین اعلام کرد که لیونل مسی می‌تواند آرژانتین را در جام جهانی ۲۰۱۸ قهرمان کند.
مارسلو گایاردو، بازیکن پیشین تیم فوتبال آرژانتین اعلام کرد که لیونل مسی می‌تواند آرژانتین را در جام جهانی ۲۰۱۸ قهرمان کند.
به گزارش ایسنا، تیم فوتبال آرژانتین از سال ۱۹۸۶ تاکنون قهرمان جام جهانی نشده است. این تیم در سال ۲۰۱۴ به فینال جام جهانی راه یافت اما مقابل آلمان شکست خورد.
گایاردو که پیش از این در دو جام جهانی برای آرژانتین بازی کرده است می‌گوید که تیمش بعد از برزیل، آلمان و ‌اسپانیا در جام جهانی از قدرتمندترین تیم‌هاست اما حضور مسی به این معنا است که آرژانتین شانس بالا بردن جام را دارد.
سرمربی ریورپلاته در این باره به RT، گفت‌: فکر می‌کنم که آرژانتین همیشه در دنیای فوتبال صدرنشین بوده است. در حال‌ حاضر دو یا سه تیم در جهان بهتر از آرژانتین هستند. اول برزیل است، بعد آلمان و بعد از آن نیز ‌اسپانیا. حالا که ما مسی را در تیم خود داریم شانس برای پیروزی داریم. ما فکر می‌کنیم که با وجود مسی می‌توانیم قهرمان شویم اما سه تیم دیگر از ما بهتر هستند.
لیونل مسی، بازیکن تیم بارسلونا در ۱۲۳ حضور بین‌المللی خود ۶۱ گل به ثمر رسانده است. او در بازی بارسلونا مقابل اتلتیکومادرید شش صدومین گل خود را به ثمر رساند.
کد مطلب: 83474
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *