۰
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۹

برانکو: نباید راحت فرصت از دست بدهیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه تیمش در دیدار با الوصل امارات نسبت به بازی با استقلال متفاوت ظاهر شد، گفت: نباید در لیگ قهرمانان آسیا این همه فرصت از دست بدهیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه تیمش در دیدار با الوصل امارات نسبت به بازی با استقلال متفاوت ظاهر شد، گفت: نباید در لیگ قهرمانان آسیا این همه فرصت از دست بدهیم.
به گزارش مهر، برانکو ایوانکوویچ در پایان بازی تیم های فوتبال پرسپولیس و الوصل امارات گفت: از نتیجه ای که گرفتیم راضی و خوشحال هستم. این بازی برای ما و الوصل مهم بود. به بازیکنانم بابت برد تبریک می گویم و بازی درخشانی که انجام دادند. 
وی افزود: بعد از واگذار کردن بازی به استقلال، بازیکنان ما زود به شرایط خوبشان برگشتند و شخصیت بزرگشان را نشان دادند. در این مسابقه صبور بودیم و در پاسکاری ها دقت داشتیم.
سرمربی پرسپولیس یادآور شد: بازی متفاوتی نسبت به بازی با استقلال داشتیم. مقابل استقلال بازی واقعی خود را نشان ندادیم. این مسابقه ای بود که همیشه باید ارائه بدهیم. ۹۰ دقیقه کنترل بازی را در اختیار داشتیم. دو گل زدیم و فرصتهای زیادی خلق کردیم. تنها انتقادی که می توانم بکنم این است که در لیگ قهرمانان نباید این همه فرصت را از دست داد. با خوشبینی فراوان به بازی برگشت با الوصل می رویم. آن بازی می تواند همه چیز را تعیین کند. 
برانکو در خصوص انتخاب فرشاد احمدزاده به عنوان بهترین بازیکن زمین، تصریح کرد: به فرشاد احمدزاده هم تبریک می گویم. گل این بازیکن خیلی مهم بود. همین گل راه را برای پیروزی ما باز کرد. 
سرمربی پرسپولیس درباره انتقاداتی که از این تیم بعد از باخت در دربی صورت گرفته بود، گفت: هواداران ما مثل همه هواداران فقط دنبال برد هستند ولی این ورزش است. تیمی وجود ندارد که فقط پیروز شود. می دانم هواداران عزیز ما در سه سال گذشته به صحنه شادی خیلی عادت کرده اند. همانطور که قبل و بعد از بازی با استقلال هم گفتم، نمی خواهم از رفتار و نحوه بازی بازیکنانم گلایه کنم. طبیعی است که لحظاتی هست که یک بازیکن ضعیف ظاهر می شود. بازیکنان ما در سه سال اخیر نتایج بسیار درخشانی کسب کرده اند و کسی حق ندارد ناراحت شود. آنهم فقط به خاطر یک بازی. من درک می کنم که شور و اشتیاق برای بازی با استقلال بالا است. قبل و بعد از بازی به بازیکنانم تبریک گفتم به خاطر تمام خدمات و زحماتشان.
برانکو درباره ترکیب تیمش برای مسابقه با الوصل و استفاده از سیستم ۲-۴-۴ لوزی گفت: کیفیت خوب ما این است که به راحتی می توانیم از یک سیستم به سیستم دیگر تغییر حالت بدهیم ولی تغییر روش ها بستگی به وضعیت و کیفیت بازیکنانمان دارد. با هر دو سیستم بازی ها را می بریم و با هر دو سیستم موقعیت گل ایجاد می کنیم. نوع بازیکنان ما نوع سیستم را تعیین می کند. خودتان دیدید دو گل زدیم و حداقل هفت، هشت موقعیت خوب گلزنی داشتیم. راحت می توانیم سیستم خود را عوض کنیم ولی باید بعضی نفرات تیم را به فرم ایده آل برسانیم مثل احمد نوراللهی که یکسال بازی فعال نداشته است. مایل هستیم بازیکنانمان بهتر شوند چون هنوز ۱۰ بازی تا آخر فصل داریم.
وی درباره غیبت هفت بازیکن اصلی الوصل و اینکه ممکن است با برگشت این بازیکنان در دیدار هفته آینده پرسپولیس کار دشواری داشته باشد، گفت: امروز هم بازی ساده ای نبود. بازی آسانی وجود ندارد. اینجا لیگ قهرمانان آسیا است. ما هم بعضی بازیکنانمان را نداشتیم. اینکه چند بازیکن الوصل نبودند مشکل ما نیست. بازی برگشت هم کارمان سخت خواهد بود؛ شکی در آن نیست. 
تیم فوتبال پرسپولیس امروز دوشنبه توانست در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا با دو گل الوصل امارات را در ورزشگاه آزادی شکست بدهد.
کد مطلب: 83488
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *