۰
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۵

امسال 70 تن موادمخدر در مرزها کشف شد

فرمانده مرزبانی کشور گفت که امسال 70 تن مواد مخدر در مرزهای شرقی کشور در پی برخورد و درگیری های مسلحانه با اشرار و قاقچیان کشف و از ورود آن به کشور جلوگیری شد.
فرمانده مرزبانی کشور گفت که امسال 70 تن مواد مخدر در مرزهای شرقی کشور در پی برخورد و درگیری های مسلحانه با اشرار و قاقچیان کشف و از ورود آن به کشور جلوگیری شد.
به گزارش ایرنا، سردار قاسم رضایی روز چهارشنبه در مراسم معارفه فرمانده جدید دریابانی استان مازندران در بابلسر ، از مرزبانان به عنوان نیروهای مظلوم و محروم نام برد و افزود : مرزبانان در مقابله با قاچاقچیان همسو با فرمان اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری عمل می کنند.
وی با تاکید بر این که بخشی از آسایش و امنیت مردم مرهون جان برکفی و تلاش شبانه روزی نیروهای مرزبانی است ، اظهار داشت : نیروهای جان برکف مرزبانی جمهوری اسلامی ایران در مناطق مختلف کشور از منطقه ای با هوای 30 درجه زیر صفر گرفته تا منطقه ای با هوای 55 درجه بالای صفر مشغول خدمت هستند تا امنیت مرزهای کشور را تامین کنند.
سردار رضائی افزود : امروز مرزبانان ایران در حالی مشغول خدمت و انجام وظیفه هستند که فتنه ها در مرزهای مختلف ایران به وفور در حال انجام است.
فرمانده مرزبانی کشور با بیان این نکته که تمام توطئه های دشمنان به سمت ایران است ، گفت : ما باید مدیون تلاش مرزبانان باشیم که توانسته اند امروز امنیت ایران را تا عمق دریای مدیترانه امتداد دهند.
وی افزود : امروز به لطف هوشیاری مقام معظم رهبری و مردم ، توطئه های دشمنان یک به یک خنثی می شود و تا زمانی که همه حول محور مقام معظم رهبری قرار داریم ، پیروز هستیم.
سردار رضائی با تاکید بر این نکته که مرزبانان ادامه دهنده مسیر آرمان های امام راحل و فرهنگ دفاع مقدس هستند ، بر لزوم توجه بیشتر دولت و مجلس به مرزبانان تاکید کرد و گفت : باید کمبود ها و مشکلات مرزبانان مظلوم و محروم جبران شود و باید قدردان کسانی باشیم که فداکارانه در شرائط سخت جغرافیایی خدمت می کنند.
وی با اظهار این که اگر امنیت نباشد هیچ یک از فعالیت های کشور قابلیت اجرایی پیدا نخواهد کرد ، گفت : مرزبانی ایران با نگاه رهبری که نگاه انقلابی است عمل می کند و ' من یک انقلابی هستم ' شعار مرزبانان است و تمام کمین و گشت های مرزبانان نیز با این فرهنگ و شعار انجام می شود.
او افزود : دولت به مرزبانان توجه خوبی دارد اما کافی نیست و لازم است بر اساس برنامه در سال 97 خلاء خدمات رفاهی مرزبانان از جمله خانه های سازمانی و ابنیه آسایشی رفع شود و از مجلس شورای اسلامی هم تقاضا داریم که مشاغل مرزبانی را به عنوان مشاغل سخت تصویب کند.
مدیریت یکپارچه و عملکرا، مولفه های امنیت اجتماعی 
استاندار مازندران هم در این مراسم گفت : کشورهایی که به سمت مردم سالاری حرکت می کنند ،همواره در مسیر شکوفایی و رشد با انواع و اقسام مطالبات مردمی مواجه می شوند که مدیریت همگرا و پاسخگو لازمه این نوع حکومت است. 
محمد اسلامی افزود : برای جلب رضایت مردم همواره دستگاههای اجرایی باید یکپارچگی و وحدت را در اجرای صحیح و قانونی ماموریت ها و وظایف خود داشته باشند. 
وی مدیریت یکپارچه و عملکرا را از مولفه های امنیت اجتماعی برشمرد و گفت : امروز انگیزه های مختلفی برای دشمنی علیه جمهوری اسلامی ایران وجود دارد و در این میان مرزبانان همواره باید هوشیار و مراقب باشند. 
استاندار مازندران با بیان اینکه نیروی انتظامی به خاطر حضور همیشگی در صحنه ها به عنوان نیروی جان بر کف توصیف می شود، اظهار داشت : مرزبانی ها نیاز به نیروهای مستعد و جان برکف و امکانات و تجهیزات به روز دارند. 
وی با اشاره به این نکته که ضریب امنیت هر کشور با تعامل مردم و دولت ارتقا می یابد ، افزود : باید با انجام بموقع و درست وظایف ضریب امنیت کشور را بالا ببریم. 
رئیس شورای تامین مازندران با تاکید بر این که نیروهای نظامی ، انتظامی ، امنیتی و اطلاعاتی مازندران نیروهایی یکدست ، همدل و یکپارچه هستند ، گفت : تجلی کفایت ، ظرفیت و بلوغ کاری این نیروهای خدوم را در بسیاری از صحنه های مهم کشور و استان می توان ملاحظه کرد. 
در این مراسم از تلاش های سرتیپ دوم پاسدار هوشنگ حسینی تقدیر و سرهنگ سید تقی حسینی به عنوان فرمانده جدید دریابانی مازندران معرفی شد. 
کد مطلب: 83628
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *