۰
شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۷

بارش باران و مه‌گرفتگی در برخی جاده‌های ایران

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با تشریح آخرین وضعیت راه‌های کشور از بارش باران و مه‌گرفتگی در برخی از محورهای کشور خبر داد.
 ایسنا نوشت: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با تشریح آخرین وضعیت راه‌های کشور از بارش باران و مه‌گرفتگی در برخی از محورهای کشور خبر داد.
سرهنگ نادر رحمانی، در مورد آخرین وضعیت جوی راه‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر مداخلات جوی در محورهای اردبیل-خلخال در استان اردبیل و محورهای فیروزکوه،‌محدوده سواد کوه،‌ محدوده ولی‌آباد در محور کرج-چالوس، محورهای نور-نوشهر، بابلسر-فریدون‌کنار، محور کیاسر-سمنان و همینطور محور کوهرنگ- مسجد سلیمان در استان چهار محال و بختیاری به صورت بارش باران دیده می‌شود.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به وجود مه‌گرفتگی در برخی محورها و کاهش دید در آنها به تشریح این محورها پرداخت و گفت: این وضعیت در محدوده گدوک در فیروزکوه و کندوان هزار چم دیده می‌شود.
وی همچنین با اشاره به ترافیک ورودی‌های تهران اظهار کرد: ترافیک در آزادراه قزوین-کرج و کرج-تهران،‌ از پایانه شهید کلانتری تا گرمدره سنگین است. محورهای قدیم و آزادراهی پاکدشت-تهران، ساوه-تهران و قم-تهران پرحجم و روان است و این وضعیت در محور شهریار-تهران نیز دیده می‌شود. همچنین ترافیک جاده قدیم و مخصوص کرج-تهران نیز نیمه‌سنگین است.مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: فردا(۲۰اسفندماه) در استان‌های ساحلی دریای خزر هوای ابری و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود و در شمال شرق، برخی مناطق شرق، زاگرس جنوبی و نواحی مرکزی کشور نیز رشد ابر ، رگبار باران و گاهی بارش برف رخ خواهد داد.
به گفته وظیفه، فردا در برخی از مناطق جنوب شرق و جنوب کشور نیز وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.
همچنین مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از آغاز فعالیت سامانه بارشی و افت محسوس در نیمه شمالی کشور خبر داد و روند فعالیت سامانه بارشی را طی روز آینده پیش‌بینی کرد.
مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه روز دوشنبه (۲۱ اسفندماه) بارش در سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت، گفت:‌ در این روز در برخی مناطق شرق، زاگرس مرکزی و جنوبی رشد ابر،‌ رگبار باران، گاهی همراه با رعد برق و وزش باد رخ خواهد داد.
وظیفه در پایان با اشاره به شرایط جوی تهران اظهارکرد: آسمان تهران فردا کمی ابری تا نیمه ابری، همراه با وزش باد و با احتمال بارش باران پیش‌بینی می‌شود که بیشتری و کمترین دمای آن ۱۵ و ۹ درجه سانتیگراد خواهد بود، همچنین پایتخت در روز دوشنبه (۲۱ اسفند ماه) نیمه ابری همراه با بارش پراکنده، گاهی همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۱۵ و ۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
 
کد مطلب: 83685
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *