۰
جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۴۷
یک روزنامه صهیونیستی اذعان کرد

موشک‌باران تل‌آویو ۴۰۰ هزار کشته خواهد داشت

یک روزنامه صهیونیستی با اذعان به آماده نبودن تل آویو برای آغاز جنگ جدید در منطقه نوشت که موشک باران این شهر جان ۴۰۰ هزار نفر را خواهد گرفت.
  یدیعوت آحارونوت پرتیراژترین روزنامه سرزمین های اشغالی در گزارشی در مورد میزان آمادگی تل‌آویو برای جنگ احتمالی و سقوط موشک های بالستیک در این شهر نوشت که در صورت موشک باران تل‌آویو حدود ۴۰۰ هزار نفر جان خود را از دست خواهند داد.

این روزنامه عبری زبان در این گزارش با تاکید بر اینکه تل آویو آماده تعامل با چنین وضعیتی نیست، نوشت که پناهگاه های عمومی در این شهر تنها ظرفیت پناه دادن به ۴۰ هزار نفر را دارند و این میزان یک دهم جمعیت کل این شهر است.

آحارونوت تاکید کرد که بعضی از ساکنان و کارگران مجبور خواهند شد به داخل پناهگاه‌های کوچک در منازل خود یا محل کارشان پناه ببرند اما باقی ساکنان باید دعا کنند که جایی برای پناه گرفتنشان پیدا شود.

این گزارش افزود که نتیجه چنین وضعیتی اینگونه خواهد شد که شهری که حدود ۴۰۰ هزار نفر در آن زندگی می کنند و روزانه هزاران نفر به آن تردد می کنند، نگرانی های زیادی را در مورد امکان بروز جنگ در منطقه بویژه با وجود تهدیدات سران تل‌آویو علیه حزب الله لبنان و ایران داشته باشد.
کد مطلب: 837
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *