; ?>; ?> سقوط هواپیمای ترکیه‌‌ای در "شهر کرد" - مردم سالاری آنلاين
۰
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۳۲

سقوط هواپیمای ترکیه‌‌ای در "شهر کرد"

یک فروند جت شخصی مربوط به کشور ترکیه که از شارجه عازم استانبول بود، هنگام عبور از فضای ایران از رادار خارج می‌شود و طبق تأیید مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی، این جت شخصی در حوالی شهرکرد سقوط کرده است.
یک فروند جت شخصی مربوط به کشور ترکیه که از شارجه عازم استانبول بود، هنگام عبور از فضای ایران از رادار خارج می‌شود و طبق تأیید مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی، این جت شخصی در حوالی شهرکرد سقوط کرده است.
به گزارش آخرین خبر به نقل از فارس، بعد از ظهر امروز یک فروند جت شخصی مربوط به کشور ترکیه که از شارجه عازم استانبول بود، هنگام عبور از فضای ایران از رادار خارج می‌شود و شواهد حکایت از سقوط هواپیما در حوالی شهرکرد دارد.
پیگیری فارس از مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری درباره این حادثه، حاکی از تأیید سقوط است.
رضا جعفرزاده در این‌باره به خبرنگار فارس گفت: این جت شخصی که از شارجه عازم استانبول بود، هنگام عبور از فضای ایران از رادار خارج شد.
به گزارش مهر، سخنگوی اورژانس کشور اعلام کرد با ارزیابی صورت گرفته هواپیمای ترکیه ای وی آی پی بوده و یازده مسافر داشته است.
به گزارش فارس، فرماندار شهرستان کیار با اشاره به سقوط هواپیما در منطقه هلن گفت سخت گذر بودن مسیر و وجود برف امدادرسانی را با مشکل روبه‌رو کرده است.
همه سرنشینان هواپیمای سقوط کرده در ارتفاعات شهرستان کیار ترکیه‌ایی هستند و هواپیما همچنان در حال سوختن است.
لازم به ذکر است همه نیروهای ستاد بحران، اورژانس، هلال احمر چهارمحال و بختیاری به محل حادثه اعزام شدند.
شایان ذکر است به احتمال زیاد کلیه سرنشینان هواپیمای سقوط کرده در ارتفاعات شهرستان کیار فوت کرده‌ا‌ند.
احتمال بارش پراکنده باران و رعد و برق در محل سقوط هواپیما
مهرداد قطره معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: با توجه به داده‌های هواشناسی احتمال بارش پراکنده باران، رعد و برق و وزش باد در ارتفاعات شهرستان کیار و محل سقوط هواپیما تا دو ساعت آینده وجود خواهد داشت.
وی افزود: این سامانه بارشی امشب از استان خارج می‌شود و فردا جو آرامی بر منطقه حاکم خواهد بود.
کد مطلب: 83832
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *