کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سه ویژگی که مبلمان اداری باید داشته باشند

23 اسفند 1396 ساعت 13:37


شرکت مبلمان اداری بنکو طراح و تولیدکننده مبلمان اداری با تکیه بر توانائی‌های منحصر بفرد خویش در زمینه‌ی طراحی، و امکانات بالقوه و فعالیت واحدهای مختلف در بررسی و توسعه‌ی طرح‌ها و مدل‌های گوناگون طبق اصول مهندسی انسانی و نگرش خاص به زیبایی محصولات‌ (نظیر میز اداری، پارتیشن اداری، میز مدیریت و ...)، در پی آن است تا تولیدات خود را طبق استانداردهای تعریف شده و کاربری مطلوب محیط کار و زندگی عرضه نماید. به همین منظور ما دوستان خود را راهنمایی می‌کنیم تا هنگام سفارش و خرید مبلمان اداری سه ویژگی مهم را مورد بررسی قرار دهند.
مبلمان اداری باید دارای:
1. ارگونومی درست،
2. طراحی زیبا،
3. دوام بالا
 
باشد. این سه ویژگی، ویژگی‌های لاینفک میز اداری، صندلی اداری، میز مدیریت، و دیگر مبلمان اداری هستند. مبلمان اداری با مشخصات یاد شده، برای کارمندان ایجاد انگیزه می‌کند و باعث می‌شود آنها برای کار در سطح اجرایی بالا و مثمر ثمر، تشویق و ترغیب شوند.
 
 
سه ویژگی که مبلمان اداری باید داشته باشند
 
مبلمان اداری در واقع تجهیزاتی است که اشیاء را عمود بر زمین و در جهت مخالف نیروی جاذبه نگه می‌دارد، و به گونه‌ای طراحی شده که باعث راحتی بوده و کارایی را در یک محیط آرامش‌بخش افزایش دهد. صندلی اداری ، میز اداری، کمد بایگانی، پارتیشن اداری و دیگر مبلمان اداری، موجب افزایش کارایی می‌شوند. در سطح ایده آل، مبلمان اداری باید باعث کاهش مشکلات شده و حرکات آزادانه‌ی بدن و ذهن را امکان‌پذیر سازد.
استایل، راحتی و دوام‌پذیری، نکات مهم برجسته برای مبلمان اداری هستند. این نکات در کنار هم، مدلی کامل برای مبلمان اداری فراهم می‌کنند. 

ارگونومی چیست؟
ارگونومی علمی است که برای انسان طراحی و مهندسی شده است. در طراحی مبلمان اداری و در طراحی فضای اداری، اصل هماهنگی، حکمفرما است. مبلمان اداری با ارگونومی درست، به علت این که وضعیت مناسبی برای بدن فراهم می‌کند، باعث کاهش آسیب‌های جسمی می‌شود، زیرا خیلی از آسیب‌های بدنی در کار به دلیل وضعیت بدنی نامناسب ایجاد می‌شوند. مبلمان اداری ارگونومیک باید به گونه‌ای باشد که برای شرایط کاری و نیز برای شرایط خاصی مثل استراحت، مناسب باشد. علاوه بر این، مبلمان اداری‌ای که ارگونومیک طراحی شده باشند، معمولا دارای استایل و سبک خاصی بوده و با دوام هستند.
صندلی و میز اداری ارگونومیک، نوع خاصی از کار و ترجیحات کاربر را در نظر دارد و معمولا دارای ویژگی‌های لازم برای نوع کار در نظر گرفته شده هستند، مثل پشتی راحت برای صندلی و یا هر ویژگی‌ای که برای میز اداری، میز کامپیوتر و یا میز مدیریت لازم است. به هر حال، مبلمان اداری‌ای که از نظر ارگونومی درست طراحی شده باشد، بر همان اصل همیشگی پا برجاست: فراهم کردن راحتی کارمندان در یک جو مؤثر و آرامش بخش.
 
 
سه ویژگی که مبلمان اداری باید داشته باشند

طراحی زیبا - استایل – زیبایی‌شناسی
استایل بر حسب زیباشناسی معمولا به مبلمان اداری حالت خاصی می‌دهد. مبلمان اداری‌ای که زیبا باشد و جلوه‌ی خوبی داشته باشد، راحتی بیشتری داشته و حس بهتری ایجاد می‌کند. داخل شرکت‌ها، مبلمان اداری مناسب، موجب نگرش مثبت در کار و سطح اجرایی مؤثر و کارآمد خواهد شد.
استایل مبلمان اداری یکسان نیست و به مرور زمان تغییر می‌کند. صندلی اداری و کمدها، میز اداری، پارتیشن اداری و دیگر مبلمان اداری، با توجه به لزوم زمان و هدف کاربران و به انتخاب خود آنها تغییر می‌کند. برخی ممکن است مبلمان اداری کلاسیک را بپسندند و برخی دیگر مبلمان اداری مدرن را. به هرحال، معمولا در این صنعت، شاهد بدعت و ابتکار هستیم، مثل استفاده از رنگ‌های روشن یا طرح‌ها و تصاویر انتزاعی. در واقع، طرح انتزاعی، باعث تفکر خلاق می‌شود و می تواند کارمندان را تشویق کند که خارج از چهارچوب قراردادی فکر کنند و خلاق باشند.

وقتی از دوام‌پذیری حرف می‌زنیم از چه حرف می‌زنیم؟
کیفیت مهم دیگری که مطرح است، دوام‌پذیری است. این که یک مبلمان اداری تا چه حد با دوام است به همان حد اهمیت دارد که آن مبلمان اداری تا چه حد زیباست. مبلمان اداری با دوام هرگز بدون استایل نیست، زیرا آن‌ها به این قصد ساخته شده‌اند که با وجود مدهای دائم‌التغییر بتوانند بیش از حد معمول، عمر کنند. دوام‌پذیری معمولا به دلیل استحکامی که در مبلمان اداری ایجاد می‌کند، باعث بالا بردن ارزش مبلمان می‌شود، دوام عمر مبلمان اداری، در واقع نوعی سرمایه‌گذاری ارزشمند برای شرکت به شمار می‌رود.

بنکو با ارائه‌ی مبلمان اداری با دوام، راحت و زیبا، دارایی ثابتی به شرکت شما عرضه می‌کند.


کد مطلب: 83997

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/83997/سه-ویژگی-مبلمان-اداری-باید-داشته-باشند

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir