۰
چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۶
پوردستان خبر داد:

رزمایش مشترک ارتش و سپاه درآبان ماه

 فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به ارتقای سامانه های تانک ذوالفقار گفت: این تانک در تیراندازی، در حمل سلاح های پیشرفته و در جنگ های الکترونیکی از هوشمندی بالایی برخوردار است و می تواند در عرصه نبرد ناهمطراز به خوبی ظاهر شود 

امیر سرتیپ ˈاحمد رضا پوردستانˈ روز چهارشنبه در حاشیه مراسم صبحگاه مشترک این نیرو در جمع خبرنگاران در خصوص توانایی های تانک ذوالفقار اظهار داشت: این تانک قادر است باتوجه شرایط مختلف وارد عمل شده و با تهدیدات مقابله کند.

وی افزود: تهدیدهای رژیم صهیونیستی علیه ایران مساله تازه ای نیست هر چند در حال حاضر شدت گرفته که این به خاطر ضعیف تر شدن این رژیم در حوزه ژئوپلیتیک است .

پوردستان ادامه داد: رژیم صهیونیستی در صدد است از طریق این تهدیدها روحیه ارتش خود که پس از جنگ های ۲۲ روزه غزه و ۳۳ روزه لبنان تضعیف شده را بازسازی کند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح هر گونه تهدید هوایی و دریایی دشمن را رصد می کنند و قادر هستند که به هر تهدیدی پاسخی کوبنده و محکم بدهند.

پوردستان همچنین در خصوص رزمایش مشترک با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در آبان ماه سال جاری رزمایش مشترکی در جنوب شرق کشور برگزار می شود و سپس در ماه های بعد نیز رزمایش دیگری در منطقه غرب برگزار خواهد شد.
کد مطلب: 8402
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *