۰
سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۸

بحث‌های بودار در هلند به خاطر ایران

یک سیاستمدار ارشد هلندی در موضع‌گیری‌ای همسو با رژیم صهیونیستی از اعزام وابسته نظامی کشورش به ایران انتقاد کرد.
یک سیاستمدار ارشد هلندی در موضع‌گیری‌ای همسو با رژیم صهیونیستی از اعزام وابسته نظامی کشورش به ایران انتقاد کرد.
به گزارش فارس، به نوشته وبگاه «جوئیش نیوز»، «جول وردویند» سیاستمدار ارشد حزب «متحد مسیحی» با انتقاد از اعزام وابسته نظامی به ایران مدعی شد که ایران به دنبال نابودی رژیم صهیونیستی است و هلند نباید با این کشور همکاری نظامی داشته باشد.
جول وردویند در این زمینه گفت اعزام وابسته نظامی به ایران مایه «نگرانی» اوست.
وی در واکنش به این خبر که نخست توسط یک هفته نامه یهودی چاپ هلند به نام «ان آی وی» (New Israelite Weekly) منتشر شد، گفت: «ایران می‌خواهد اسرائیل را از روی زمین محو کند. گمان می‌کنم که نیازی به همکاری نظامی با ایران نداریم.»
رسانه‌های نزدیک به رژیم صهیونیستی به بهانه تصمیم دولت هلند برای اعزام وابسته نظامی به تهران، «سیگیرید کاگ» وزیر خارجه این کشور را که ادعا شده پیش از این در زمینه حقوق فلسطینی‌ها فعال بوده، تحت فشار قرار داده‌اند.
این رسانه‌ها پیش از این هم این دیپلمات ارشد هلندی را به دلیل آنکه در سفر اخیرش به ایران هنگام دیدار با «حسن روحانی» رئیس جمهور ایران روسری به سر کرده بوده، مورد انتقاد قرار داده بودند.
«سوزانا ترستال» سفیر هلند در ایران نیز ماه گذشته در دیدار با امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع ایران از علاقه کشورش برای برقراری روابط نظامی با ایران خبر داده بود.
کد مطلب: 84255
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *